vervolg: paard kijken

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Charaz

Berichten: 24291
Geregistreerd: 12-04-02

vervolg: paard kijken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-04 15:37

[VvdD] Morgen bij een paard kijken! [+ foto]

Vandaag maar weer eens gebeld naar die mensen, omdat ze via email niks meer van zich lieten horen.
Ja het was een ontsteking en ze liep nog erg gevoelig. Maar ze dachten ook dat het geen goed paard voor mij zou zijn, omdat ik nog jong was en ik weinig ervaring had met paarden.
En ze dachten dat ik haar niet aan zou kunnen.

Nou ik weet het niet, meer maar ze verkopen dat beest maar aan de slager. Hoe kan je nou via de telefoon zeggen dat ik weinig ervaring heb en het paard niet aan zou kunnen.

Boos!

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 15:50

Dat is wel flauw als ze je nooit gezien hebben. Bovendien wisten ze je leeftijd de vorige keer ook al. Maar goed, het is hun paard. Vrolijk weer verder zoeken dus.

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 15:50

wees blij, misschien is er wel meer mis met dat paard (aangezien hun kunnen oordelen over de telefoon over jou rijstijl etc.). Dit paard was gewoon niet voorbestemd voor je, dat betekend dat er ergens anders een nog veel leuker paard op je staat te wachten!!

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 17:49

Wel flauw dat ze het zo hebben gezegd, ze kunnen toch niet via de telefoon oordelen Verward

Ga maar lekker op zoek naar een ander paardje, dit is waarschijnlijk nix Lachen

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 21:18

klinkt niet erg leuk neej.
maar ook beetje jammer van je vind ik om tre zeggen dat het beest dan maar naar de slager moet.
beestje kan er ook niks aan doen..
succes emt verder zoeken !