Leuke les gehad

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Eliana

Berichten: 5453
Geregistreerd: 14-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Leuke les gehad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-04 20:05

Ik had vandaag mijn eerste officieele les bij de flemming Tong uitsteken (heb er al een paar keer gereden maar dan had ik losse lessen).
We mochten zelf kiezen dus ik ben op Red Silver gegaan een super leuke C pony. Iedereen verklaarde me zowat voor gek omdat we gingen springen en hij wil nog wel eens lekker eigenwijs zijn en er gewoon langs rennen. Of hij weet de rem niet meer te vinden.En hij wil nog wel eens met 4 benen tegelijk springen. Ik ben er gewoon opgeklomen en ik had zoiets van ach ik lig ik ernaast wat dan nog. Ik had al wel 2 keer op hem vrijgereden dus wist al wel een klein beetje hoe hij was. Het eerste half uur gewoon losgereden en dressuur. Hij liep wel lekker was niet zo heel druk en was goed te sturen( heb het welleens anders gezien bij andere kinderen uit die les, daar was hij alleen maar aan het bokken Scheve mond )
Na een half uurtje gingen we dus springen eerst balkjes lopen, en toen een sprongetje De eerste paar sprongen deed hij wel een beetje vreemd megahoog springen hij een kruisje van 25 cm enzo Verward .
Maar daarna ging het echt lekker. We hebben 65 centimeter gesprongen. Hij ging bij de laatste sprongen wel aardig hard maar ach ik had lol Haha! .
Ik heb me gelijk ingeschreven voor 10 April dan is er springwedstrijd. Ik ben de enigste van de manege die op Red Silver gaat, ik vind hem echt super met springen maar andere vinden hem eng geloof ik.. Verward
Hier een foto van zn koppie
Afbeelding

boytjeh
Berichten: 949
Geregistreerd: 19-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-04 20:16

Leuk man dat je als enigste de springwedstrijd gaat doen op um kunnen ze meschien zien dat hij toch niet eng is
en suc6 al vast met je wedstrijd

Eliana

Berichten: 5453
Geregistreerd: 14-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-04 20:18

Dank je Lachen ik ben wel benieuwd hoe het gaat maar vandaag ging het ook goed dus ik heb goede hoop Haha!

boytjeh
Berichten: 949
Geregistreerd: 19-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-04 20:19

zeker als je goede hoop hebt komt het goed hoor

Mocca
Berichten: 17970
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-04 20:22

leuk joh dat het zo goed ging! hoop maar voor je dat hij met de wedstrijd ook zo lief is...misschien had je gewoon een geluksdag en was hij vandaag liever dan anders Haha! maar hoop het niet voor je, laat die andere mensen maar eens zien wat hij allemaal kan!

Eliana

Berichten: 5453
Geregistreerd: 14-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-04 20:39

Ja maar diegene die les gaf zei ik dat ik hem in het begin gewoon even goed aanpakte en ik vind het niet eng al gaat hij hard ofzo en dat scheeld denk ik ook wel