Vandaag gaat m'n startkaart op de bus!!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Vandaag gaat m'n startkaart op de bus!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-01 15:31

Gisteren Iwaldo gemeten... 1.72 is ie... en de formuliertjes ingevuld (persoonsregistratie, paardgedoe) Vandaag het paspoort gekopieerd, en nu alles op de post!! Ik hoop dat ik alles heb (want waar ik al die codes vandaan moet halen...?)
We zien het wel!! Ik heb iig al een heeeel aardig persoon op stal die me wil brengen met de trailer (remember? Die eigenaresse van de paarden met bijrijders.. hehe)

COOL ik heb zo'n zin om met Iwaldo te starten!! Ik vraag me af hoe ie zal reageren de allereerste keer...! Haha!

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 16:17

Eum, ik kreeg net te horen dat je in 2002 een nieuwe startkaart krijgt i.v.m die nieuwe bond. Dan kun je dus je oude startcoupons niet meer gebruiken. Maarre, succes hoor!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-01 17:09

ik geloof dat ik al een nieuw soort formulier heb... In ieder geval zei iemand op de club dat ze mijn gedoe vreemd vond 'dat zijn de nieuwe??' vroeg ze. Dus eh Verward Haha!

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 18:35

Oja, dat zou natuurlijk ook kunnen. Ik baal alleen wel dat ik mijn oude niet heb op kunnen maken. Ik blijf nu dus nog met 6 coupons zitten Boos! Extreme duivel

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 21:30

Ik heb ook per 01-01 2002 een starttkaart.Ik weet alleen nog niet wannneer ik ga starten,hij moet eerst nog gechipt worden.Een paspoort heeft ie al gelukkig! Ik heb ook echt zin om te gaan starten,ben ook super benieuwd hoe hij gaat reageren! Verward Verward Verward Ben bang dat mijn heethoofd er een leuk feestje van gaat maken! Extreme duivel Volgens mij kan je de oude coupons nog wel gebruiken hoor,ik hoorde dat je die gewoon nog kan insturen dus...... Vraag t voor de zekerheid ff na anders.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 09:11

gaaaaaaf gezellie dus van de zomer wel op kootwijk starten he? kunnen we weer meeten. btw je oude coupons kun je nog gewoon gebruiken!Ik heb al ingestuurd op een wedstrijd in jan en feb.

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 12:27

Ow, mijn vereniging zegt dat het niet kan. Ik ga denk ik de paard en sport nog maar even doorspitten op leuke wedstrijden en flink alles opsturen! *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 13:01

Jeeeeah wat leuk! Hou je ons wel op de hoogste van de westrijden die je gaat rijden. En het lijkt me idd wel een goed idee om een Bokt meeting te organiseren op Kootwijk deze zomer! Dan moeten we ruim van te voren eventjes gaan inventariseren wie er allemaal mee gaan doen dan.