Emotioneel in de war

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Emotioneel in de war

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-04 21:50

Zoals de meesten van jullie weten, heb ik er aan gedacht mijn paard te verkopen. Dit komt door mijn ziekte, ik heb namelijk alweer enkele maanden een burn-out en heb er ook nog eens een been bij gebroken. Toen de eerste kijkers kwamen (zo'n foute handelaar met een meidje) bleek toch dat ik geen afstand van haar kon nemen. Tot de dag dat mijn moeder het even helemaal niet meer zag zitten met de verzorging en het ook echt niet aan bleek te kunnnen. Met de handen in het haar heb ik haar toen maar weer te koop gezet, want gaat het niet dan gaat het niet. Ik had zelf toen ook net een terugslag met mijn ziekte en zag het weer helemaal niet zitten. Maar door een nieuwe bijrijdster en wat goede raad van mijn instructrice heb ik besloten weer door te gaan.

Het is ook niet niets, als student zijnde je eigen paard onderhouden. Het is vooral erg duur en kost veel tijd en je moet er toch een deel van je vrijheid voor opgeven: je zit vast aan je paardje en kunt nooit even weg zonder van alles te regelen. Nou ja, ik zal wel zo negatief denken doordat ik toch een beetje in de put zit door dat thuiszitten en haast niets kunnen doen door dat gebroken been, maar het is ook zo'n gedoe allemaal.....al het geregel enzo....nou goed dit is misschien een beetje een warverhaal maar zijn er misschien meer mensen hier die iets van een burn out of overspannenheid mee hebben gemaakt en hiervan emotioneel een beetje in de war zijn geraakt? Zoja, wat kun je ertegen doen?


peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-04 23:59

Bedankt voor jullie verhalen....ik weet ook wel dat er na regen zonneschijn komt, maar dat gebroken been was zo'n tegenslag bij die Burn Out....ik dacht echt: 'Nou, die zon mag wel weer eens te voorschijn komen dan!' Maar ja, geduld is een schone zaak, zeker met dit soort chronische en geestelijke aandoeningen....

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-04 08:50

Misschien dat ik dat wel doe ook, maar momenteel beukt ze me iedere ochtend om 7:00 wakker door tegen haar gammele stalwand aan te gaan schoppen (ze is vorige week een keer uitgebroken en denkt dat het weer gaat lukken blijkbaar...nieuwe stallen staan al in de bestelling maar het is maatwerk en dat duurt even) en ben ik mijn vaste werk kwijt, krijg er freelance voor terug (lekker onzeker dus, weet niet of ik haar dan kan onderhouden)

Maar goed...de toekomst moet maar uitwijzen of ik haar kan houden, ik kijk het in ieder geval nog even aan


peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-04 16:40

Tartuffo schreef:
Ik ben ondertussen door de arbo na 15 maanden " genezen " verklaard en jij????


Ik ben meteen genezen verklaard door de Arbo-arts, terwijl de neuroloog zei dat het wel een jaartje kon gaan duren Boos! Heb daar dus ook veel problemen nog mee gehad: dat ik beschuldigd werd van werkweigering door mijn werkgever, want ze dachten dat ik niets had (omdat er niets was te zien zeker aan de buitenkant) nou dat was wel voorbij toen ik een gebroken been kreeg, maar ik ben blij dat per 1 april mijn contract afloopt bij die PIEP tpg, heb het helemaal gehad met ze. Toen ik nog niet ziek was was het allemaal leuk en aardig, maar toen ik ziek werd begon het gezeik meteen en dat allemaal omdat ik af en toe nog wel een modellenopdrachtje aan nam, omdat dat wel even wat minder moeite kost dan zware postbalen sjouwen Scheve mond

Ik heb gelukkig wel een jaar extra stufi toegekend gekregen, maar ja...scheelt nog niets want ik woon thuis en dan krijg je toch maar net genoeg geld om je boeken te betalen....

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-04 14:03

Och jee, dat heb ik er dus ook nog bijgekregen: 2,5 week geleden ben ik met paard en al op de straat gekletterd en jawel, met mijn hoofd tegen de straat aangesmakt zonder dat ik een cap op had Lips are sealed Op de eerste instantie leek er niets aan de hand, maar ja...misschien krijg ik straks ook nog zoiets als dat eruit Boos!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Rebecca, amaniblauw, ardanwan, bamisalami, Dartel, Fly_high, GoogleAdsense, Jet, Marcella, Mews, pearlie, Rijsa, sasja0705 en 120 bezoekers