melody misschien weer terug bij ons :D

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

melody misschien weer terug bij ons :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-04 10:54

Ik heb de net de oude eigenaren van melo gebeld en verteld wat er allemaal gebeurt is Scheve mond
ze vonden het heel erg dat melo naar een handelaar is gegaan niet dat het aan natasha ligt maar ze wouden melo dan graag terug kopen..
ik heb verteld waar ze staan en als anna vanavond thuis komt verteld de moeder het der..
Daarna bel ik anna om 7 uur om te kijken wat ze gaat doen der moeder zit er al hard over na te denken om melo terug te kopen als het nog kan Lachen
Ik hoop het allemaal want melo is echt een super lief paardjeecdus ik hoop dat ze der nog is want ik melo echt terug..
uiteraard hoop ik dat ik der dan weer mag verzorgen maarja dat hooren we allemaal nog..
Het belangrijkste is dat vanvond de beslissing wordt genomen en Dat melo der dan nog is dat hoop ik heel erg want ikwile cht dat ze terug komt..

Melo PLease Ik hoop dat ik je snel weer ziet.. En dat anna de juiste beslissing neemt Lachen


_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-04 11:11

Dank je .. Ik hoop het echt zo erg he.. Want ik heb der onwijs gemist alleen het idee al dat ze hier staat Lachen En dat ik lekker met der in het park kan rijden en dat ik der lekker kan poetsen de zomer komt lekker met der zwemmen de mensne die der verkocht hebben die heb ik ook gebeld en die duimen ook ze hebben gezegt dat als melo terug komt dat ze dan een keer een strandrit willen maken met melo en mij en anna natuurljik en dan hun met hun paarden Haha!

_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-04 11:25

Dank je allemaal het is allemaal zo spannend.. DUs ik hoop dat het allemaal goed gaat en dat anna der terug neemt.. Heb al genoeg P**p nieuws vandaag gehad.. Echt heel poedersuiker nieuws.. Dus hoop dat het gaat lukken en dat natasha der nog niet verkocht heeft Haha! natuurljik


_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-04 11:58

jaH EN ZE MOET ook echt terug komen.. Haha! ikh oop het zo he ikh oop het echt zo erg Lachen

_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-04 12:00

Meyke"]
[quote="vonneke schreef:
maar staat je er niet op blindt, dan is de teleurstelling alleen nog maar groter!!


daar heeft vonneke gelijk in

maar ik hoop ook echt voor je dat je wens uitkomt en dat je Melody snel weer terug ziet!

we duimen voor je! OK dan!
[/quote]


ja dat is zo maarja ik kan gewoon nu ff nergens anders aan denken ik hoop het gewoon zo als het allmeaal doorgaat ben ik het blijste ''PENNY ''meisje die er bestaat Haha!
Niet dat ik dat nog niet ben met sidney maar tog Lachen

_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-04 14:19

JAh... Ik idd. al een heleboel tegenslagen.. junta me opa.. melo.. kweet het ook allemaal niet meer zit echt in spanning.. Lachen
dank je dat jullie allemaal voor me duimen Haha!

_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-04 18:04

Ik ook Lachen nog een uurtje in spanning kben best wel zenuwachtig:)

_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-04 16:49

Das balen.. Natasha kan je mij misschien pb.. voor het adres.. Kvind het echt onwijs balen.. Maarja als ze daar het beste maar heeft... Misschien heeft ze het daar wel beter als bij ons Huilen Huilen

Ik had me der ook niet zo op moeten verheugen Huilen Huilen

_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-04 16:50

gouda schreef:
en?????????????? Ik ben ook zeer benieuwd of er een feestje gebouwd kan worden.

geen feestje Huilen Huilen

_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-03-04 11:10

IK heb der gebeld maar ze was niet thuis der moeder is bang dat ze te duur wordt.. Hun zijn ook niet zo super rijk want elke keer als ze verkocht wordt iedereen gooit er weer geld op der.. Scheve mond Want hun hebben der voor maar 1000 euro verkocht aan jamy en jamy heeft der weer duurder verkocht en natasha waarschijnlijk ook.. Maarja als we geen adres hebben en geen telefoonnummer kan ik ook niet weten wat de vraagprijs is. Verward

_inge_
idd.. Ik ben de laatse tijd niet meer zo vaak op de computer komt omdat me opa overleden is. Huilen . En ik ben nu vaak bij hem zeg maar want hij is thuis opgebaard..
Tzit me ook niet echt mee Huilen
maarja daar val ik jullie niet mee lastig Scheve mond

_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-04 11:51

Natasha schreef:
Sorry, maar door al dit gezeur, niet eens met de vorige eigenaar van een pony, maar met een verzorgster van een tijd geleden, ook door dit laatste bericht van Liberty, waarin ze zegt dat t overkwam dat ik Melody niet wilde verkopen ( raar ik ben handelaar) stop ik met reageren op dit alles.

Verward


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DogWords, Kimmej en 42 bezoekers