werd aangezien voor dierenbeul... :?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

werd aangezien voor dierenbeul... :?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-04 19:50

Kronos heeft tijdens het mennen een kalkoen in zn been gekregen (waarschijnlijk van het paard naast m) ziet er niet mooi uit, maar been is verder niet dik of warm of wat dan ook.
Dus ik werd gevraagd of ik niet ff met hem een uurtje door het bos kon wandelen / stappen tuurlijk. en ik mocht er gewoon op lekker makkelijk! Tong uitsteken
Dus ik loop op de fietspaden (wond zit net boven hoef, mag niet vies worden en de ruiterpaden zijn best modderig) had geen strijklap om gedaan omdat het anders schuurt enzo. was best mooi weer dus er liepen allemaal mensen met honden enzo.
ik loop langs een man en hij keek me eerst heel raar aan en toen keek ie me daarna nog na ook. later 2 mensen die naar me wezen en druk discussierde... denk dat ze dachten: kijk dat arrogante kind op dat arme paard zitten...
haha kan er wel om lachen, hij heeft er gelukkig geen last van en woensdag gaan we weer!!
niet echt iets bijzonders maar vertel t maar ff! Haha!
jullie ooit zoiets meegemaakt??

♥ Iets met diepe dalen en hoge bergen!


Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-04 21:03

Yellowfish schreef:
Hahaha Lachen heb zelf zoiets nooit meegemaakt, maar opzich is het wel een grappig verhaal ja..
Is het alleen wel verstandig om op een paard met een wond op zijn beentje te rijden? misschien IVM belasting e.d ? of valt dat wel mee ? Haha!


neej dat viel hardstikke mee hoor! Hij loopt verder ook absoluut niet kreupel ofzow. en het is niet een vreselijke wond, zo ziet het er alleen maar uit! Als je het afspuit (wat dus nog niet mag omdat het dan te nat word e.d.) gaat al het bloed wat nu op zn been zit weg en hou je een klein wondje over! het is ook eigenlijk alleen maar ff voor de zekerheid rustig aan doen, zodat hij er nix aan over houd!

♥ Iets met diepe dalen en hoge bergen!

Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-04 20:52

haha jah idd. meestal denk ik laat ze maar lekker kijken en roddelen. ermee gaan praten heeft meestal toch geen zin! Tong uitsteken

♥ Iets met diepe dalen en hoge bergen!

Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-04 17:54

haha jah dat kan ook van dat fietspad. Maja het mocht dus niet vies worden, dus dan maar op het fietspad Schijnheilig
En het is best een groot wondje en omdat er geen water in mocht komen was het ook nog niet schoongemaakt, dus al de huid eronder zat onder het bloed (hoe leg ik dit uit Verward ) iig het was niet te missen! Tong uitsteken

♥ Iets met diepe dalen en hoge bergen!

Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-04 17:54

eefke schreef:
mijn paard had zich vorig jaar zn neus open gereten.. DA gelijk gehecht..
is gelukkig weer allemaal goed gekomen.. maar er zat zon paars spul op.. weet niet waarvoor.. voor het schoen te houden ofzo Verward

en dat zat dus op zn neus.. ik mocht gewoon rustig blijven rijden.. dus ik de bossen in met een clownpaard Clown


haha Clown

♥ Iets met diepe dalen en hoge bergen!

Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-04 21:23

Antoinette schreef:
Mensen denken er ook niet bij na dat het misschien juist wel heel lekker is voor die dieren om in het bos te stappen

Ik vind dat je er verder goed overna hebt gedacht met die peesbeschermer enz.. OK dan!

Veel plezier met je ritjes Knipoog

Jah vind ik ook! Haha!
en dank je wel Tong uitsteken

♥ Iets met diepe dalen en hoge bergen!

Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-04 21:25

Bonte schreef:
Ahhhh. Is Kroontje gewond. Ik was hem maandagavond al kwijt en toen hoorde ik dat hij van box verandert was. Ga maar lekker met hem buiten stappen en laat de mensen maar praten. OK dan!


jah opzich valt het allemaal wel mee hoor! Zijn vandaag weer geweest en morgen ook weer.
en hij staat nu in de box van Killian, die staat weer in de box van Jupiter en die ....
heel verhaal haha, maar hij staat dus ik de hooischuur Tong uitsteken

♥ Iets met diepe dalen en hoge bergen!

Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-04 14:36

SuperSmurf schreef:
tsss domme mensen.. En weet je? Vaak zijn ze zelf nog t ergst.. Met een mega gang langs je komen scheuren bijvoorbeeld.. En dan gewoon NIET nadenken dat t nog altijd vluchtdieren zijn..
Heb t 1 keer gehad met een tractor. Ik begeleidde samen met iemand een groep van 13 kids te paard.. 15 paarden dus totaal. Ik zie een tractor tegoetkomen met een flink gangetje, dus ik geef aan dat hij langzamer moet. Nou mooi niet dus! Gewoon lekker door kachelen! Zo fijn!


jah echt irritant is dat!! Ook gehad; gingen ze toeteren... Paard op hol en maar blijven toeteren en roepen... hallow?? Ben je blind ofzow? Verward

♥ Iets met diepe dalen en hoge bergen!


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Freekfuchs, Mark0919, sterregoud, VogeltjeM en 53 bezoekers