Heeeeerlijke dag gehad.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-01 19:12

En straks nog les ook! Nu maar hopen dat die goed gaat. Pling
Ik ga op donderdag ook altijd 's middags naar stal. "s avonds heb ik les, maar heb niet zo'n zin om de hele dag thuis te zitten. Vandaag heb ik Rioontje lekker uitgebreid gepoetst. Toen heb ik haar even gelongeert dat ze vanavond niet zo snel is. Schijnheilig En even het zweetdekentje op gedaan en ruim een uur gaan wandelen. Lovers Achter op het pad. Heerlijk! Lovers Ben helemaal verliefd op die lieve schat geworden. Ze heeft 1 keer onderweg mogen eten en verder hebben we de hele tijd gelopen. Veel tegen haar gepraat en al mijn verhalen verteld. Haha! Lovers En lekker veel knuffels gekregen. Lovers Toen mocht ik nog even op een ponytje van een meisje op stal rijden, een welshje van 1.15 ofzo. Verward Echt gaaf, in draf word je wel moe met die kleine pasjes. *LOL* Daar was ik ook nog eens bijna afgevallen trouwens. Ik wilde aangaloperen maar toen bokte hij héél hoog en onverwachts en meteen naar de bok ging hij snel naar links, dus daar lag ik bijna! *LOL* Toen nog even 4 sprongetjes gemaakt op een palomino bij ons op stal. En nog even met Riona geknuffeld. En dat was écht lief, joh. Lovers Heel de tijd kwam ze met haar hoofdje naar mijn hoofd en dan ging ik tegen der voorhoofd aan liggen en gingen die oortjes naar voren en keek ze heel tevreden. Echt een schatje is t. Ik hou nu al zielsveel van d'r! Lovers
Heerlijke dag dus! Pling En straks les met Riona, en ik heb een voorgevoel dat dat wel goed gaat! Party!! Lovers

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-01 19:22

Echt leuk dat het zo goed gaat!!!
ik hoop voor je dat de les ook heel goed gaat.

Jullie hebben nu een echte band!! Lovers

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-01 19:35

Geweldig zo'n dagje! Lovers Leuk dat jullie het zo goed met elkaar kunnen vinden. Vertel je nog even hoe de les is gegaan? Lachen

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-01 19:50

Doe ik! Pling Ik ga nu naar stal. Heb er zin in! Party!!

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-01 21:52

Ja tis echt een leuk beesje! Lovers
Hoop alleen dat ze niet zo snel is als die ene keer toen ik mee was Schijnheilig Laat even weten hoe het is gegaan in de les Pling

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-01 21:59

ben benieuwd hoe de les gaat
wat lijkt me dat een schatje zeg!!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-01 08:28

Haha de les ging niet zo heeeel goed. Schijnheilig
Eerst ging het redelijk en heb veel gegalopeert waarbij ze steeds op de linkerhand achter oversprong en steeds terugviel. *zucht* Verder ging het wel goed, soms al aardig naar beneden en ze ontspande zich meestal wel. Toen gingen we ons viertal oefenen en dat ging voor geen meter! Toen werd ze super snel.. En ja je mag dus niet er achter uit hè.. Toen moesten we bij A afwenden dat ging nog net.. en toen eerste 2 afwenden en dan laatste 2 hè.. en de eerste 2 wende af (ik sta 3e) en riona wilde er achter aan en toen ik eindelijk mocht ging ze kei hard die kant op. *LOL* achja ff oefenen. Clown