Hoezo Prima heeft aandachttekort? >;)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Hoezo Prima heeft aandachttekort? >;)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-04 16:55

Naar aanleiding van het topic hoe maak ik een hengstevlecht, was ik toch nieuwsgierig als mij dat bij Evita ook zou lukken. Dus ik naar daar, halster, halstertouw, manenkam, elastiekjes en een hele hoop verse moed.
Doe ik Evita een halster om, halstertouw en sla dat over haar hals heen. Ik dacht, ik kan het evengoed hier gewoon even doen Evita verzet toch geen voet, en als je aan de manen begint te prullen gaat haar hoofd automatisch naar beneden dus dat is wel handig.

Dat was dus buiten Prima gerekend die er ook gezellig wat bij stond aan de ander kant van Evita.. Rolleyes
Was ik bijna halverwege, zie ik daar ineens Evita die haar hoofd helemal omhoog doet Verward . Kijk ik aan de andere kant, had Prima haar halster vastgenomen en lag ze daar nu aan te trekken... En nee het bleef niet bij trekken, gaat mevrouw daar nog jolig met haar hoofd liggen schudden, met als gevolg dat Evita die aan dat halster lag wel gezellig mee moest headbangen . Was voor de zien wel ontzettend komisch, zeker dat gezicht van Evita die het spelletje van Prima minder leuk vond, maar helaas niets als je aan het vlechten bent die dan ook onmiddelijk lossloeg Haha!

Dus poging numero 2. Terug vanvoor beginnen, ben je weer gezellig aan het vlechten, kom die Prima plots met haar neus boven je handen hangen zodat je niets ziet. En dan eens met dr neus tegen je aan, een eens snuffelen aan je arm, en zich eens gezellig op Evita haar hoofd liggen met haar hoofd...en dan plots had mevrouw niet het halster maar het halstertouw vast, begon ze daar aan te trekken. Tja natuurlijk Evita (wiens humeur vanaf toen toch wel echt -100 graden onder nul was Haha! ) moest meegaan, weeral mislukt... zucht zo ging het dus ook niet

Poging nummer 3. Terug opnieuw begonnen, nu Prima wat meer in de gaten aan het houden. Ging goed tot weer halverwege. Ja hoor toen moest Prima zonodig aan Evita's manen(het reeds gevlechte deel) gaan knabbelen Rolleyes ... Ja weer opnieuw

Als ultieme poging dan maar van ellende wat eten neergegooid voor Prima, ik dacht dat ze dan wel weg bleef. Was ook zo hoor, opeens had ik helemaal geen last meer van haar. Ik was alleen even vergeten dat niet Prima, maar Evita het vreetmonster des huises is, en die kon nu dus opeens niet meer netjes blijven stilstaan zoals ze al de hele tijd stond, maar probeerde er dus iedere keer vandoor te muizen zodat ze kon gaan eten... Ja zo kan je dus ook geen hengstevlecht maken... Huilen

Ik denk dat ik de volgende keer als ik zoiets onderneem, toch 1 van de 2 op stal ga zetten ofzo Haha! . Nu was ik daar juist iets te koppig voor Haha! Haha!

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 16:59

Lol Lachen

ik wou het je inderdaad al aanraden om het met één paard te proberen Lachen

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 17:14

Ik dacht dat je topic over Prima van bokt zou gaan... maar nee, het is een 4-benige Prima Haha!

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 18:07

Hahahahahaaa .. *ziet het voor zich* .. *LOL*

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-04 20:40

Ellende schreef:
Lol Lachen

ik wou het je inderdaad al aanraden om het met één paard te proberen Lachen


Maar ja, daar was ik dus vandaag iets te koppig voor Schijnheilig . Dan moet ik weer helemaal een halster gaan halen en ene op een stal zetten die ik juist had zuivergemaakt... Haha!