Is dit haalbaar?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 09:41

Zelf lijkt het me een goed idee om wat leukigheid voor het meisje in haarl even te brengen. Iets waar ze helemaal op kan gaan bouwen.

Voor het paardje zou het wel wat minder zijn omdat hij niet inderdaad zoals al eerder genoemd wordt de leukigheid niet meer wordt gedaan. Daarom zou ik inderdaad ook iemand adviseren die het paardje zo af en toe is meeneemt op een rit.

Ik zou gwoon proberen te kijken voor een lief wat ouder fjordje of een soortgelijk ras die al ervaring heeft op dit gebied.

gr


Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 13:36

Ethelate"]
[quote="janna schreef:
Ach, als die pony elke dag naar buiten kan, kan hij toch zelf uitrazen? Daarvoor hoeft hij toch niet onder het zadel te zijn? Er zijn zo veel paarden die nooit onder het zadel uitrazen, en die zelfs niet in de wei komen, dus dat probleem zie ik niet. Denk dat deze pony het een stuk beter krijgt, dan de pony die bij een verwend kind staat, of de pony die bij een gefrustreerd ruitertje staat.
En zulke ponies zijn wel te vinden, dus ook dat kan geen probleem zijn.


idd.
De dochter van de stalhouder heeft 3 pony's waar ze kinderen les op geeft. Een B pony wordt gebruikt voor de "knuffellessen" Voor kinderen van 3-6 die een keer per week wat rondjes stappen, mogen poetsen en doen. Het idee hebben dat ze paardrijden Knipoog Haar dochtertje van 3 heeft er zelfs mee gesprongen!
Laatst heeft iemand van stal er op gereden en hem dus echt gereden en het heeft een maand geduurd voor dat dat ponietje weer rustigwas met die kindjes er op.
Een pony die alleen maar bedoeld is om rustig aan de hand rond te stappen kun je beter zich zelf uit laten razen in de wei, maar onder het zadel rustig houden. Want anders is het voor zo'n pony alleen maar verwarrend, bij de een moet hij meteen reageren op beenhulp, en bij de ander mag hij op ongecontroleerde bewegingen niet reageren Knipoog

Er zijn zat oudere pony's die er wel geschikt voor zijn.
[/quote]

Daar ga ik eigenlijk helemaal in mee.

gr

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, FCSA, Vagabondo en 7 bezoekers