Is dit haalbaar?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 01:14

Ik zou eens op de manege informeren waar ze nu ook rijdt Lachen !
Ze hebben daar ervaring met gehandicapten én met paarden/pony´s die geschikt zijn om therapie-lessen te draaien.
Is het de bedoeling dat het meisje hier helemaal "alleen" op gaat rijden, of zal er altijd iemand bij zijn, die met haar mee loopt ofzo ?
Onze Balou was bijv. een pony, waar ik een gehandicapte (die soms ongecontroleerd in de bewegingen kunnen zijn) zonder bedenken op zou kunnen zetten, ook als er niemand naast liep.
Mijn vriendin is nu bijna klaar met de opleiding voor therapeutisch rijden en moet nu zoveel uur therapie lessen geven. Ze doet dit met haar KWPN merrie, die in principe niet is opgeleid, om dit werk te doen.
Toch is ze zo vreselijk braaf, dat ze zonder problemen de lessen met haar kan doen echter niet "los" ... Dat risico gaat ze gewoon niet aan Scheve mond !
Maar ik ben het wel met Arwen eens: ik zou haar ook laten rijden onder begeleiding !

*Alet, Supertje schreef dat de familie bij wordt gestaan, door mensen die wel verstand van paarden hebben Lachen !
Ik ga er dan ook maar van uit, dat er altijd wel iemand bereid is, om het dier "korrektuur" te rijden en hem/haar ook eens mee zal nemen op een fijne buitenrit.
Als ik het zo lees, wordt het geen pony die in een opwelling is aangeschaft, maar is er goed over nagedacht Lachen !

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 72 bezoekers