Het rijden ging niet lekker vandaag....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
pyrrhus
Berichten: 399
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Vledder en spier

Het rijden ging niet lekker vandaag....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-04 22:13

Hebben jullie dat ook wel eens. dat je op je paard zit en denk was ik er maar niet opgestapt. Dan doen ze in jou ogen alles fout wat maar fout kan gaan terwijl het gewoon aan jezelf ligt. En er best goede dingen tussen zitten. Nou ik had vandaag zo een dag. Ze deed best wel haar best dat weet ik ook wel maar ik vond zelf van niet en het wou ook echt niet. Alles iriteerde me en heb wel 100 keer beugels langer en korter gemaakt omdat het niet lekker zat voor mn gevoel.

Of tewel een rotdag vandaag.

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 22:20

Zelden heb ik daar last van..Zo ook vandaag..Mijn paard was nogal kijkerig en wilde zich niet echt om mijn been buigen..Best vervelend..Toen er na zo'n 3 kwartier echt een supermiddendraf uitkwam ben ik dan dan ook meteen gestopt,zodat ik er niet met een rotgevoel af zou stappen..Helaas zitten zulke dagen er ook bij..Maar ik heb geleerd dan de lat een stuk lager te leggen of zomaar wat in de rondte te stappen Knipoog Vervelend,dat wel!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 22:30

Ken het wel.... Je hebt van die dagen.... maar gelukkig merk ik dat vrij snel aan mezelf. Op zo'n dag stap ik er of gewoon niet op, of ik vraag maar niet teveel van haar, omdat dat anders toch alleen in een gevecht uitmond.....

Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 22:34

haha ja ik herken het ook wel heel soms, dan ga ik maar buitenrijden want dan maak je toch meer kapot dan goed.

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 22:42

vandaag waren alle 3 m'n beestjes gestoord
dan weer niet vooruit te branden,dan weer haas niet te stoppen
bijna alles was eng (buiten)

denk dat het door de storm van vannacht kwam,het heeft hier mega gespookt (uitschieters naar windkracht 12)
zelfs de konijnen waren leip

ben blij dat m'n stal nog staat