de 'vijf elementen' van Emiel Voest

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-01 23:58

Zodra het van Erik Laarakkers of Emiel Voest komt dan geloof ik het bij voorbaat al niet, slechte ervaringen met die twee kletskousjes.
Het Tellington Jones verhaal betwijfel ik ook, ook nadat ik het uitgebreid allemaal had bekeken en vergeleken met een -geleend- boek; volgens de 'uitslag' was mijn paard nog geweldiger dan ik al dacht. Onlangs betitelde iemand hem als een etterbak omdat ie 3 kruinen heeft, lekker logisch. TTeam is wat anders, dat heb ik wel gedaan en dat was leuk.

Over dat 'zien' van karakters en talenten in uiterlijke kenmerken heb ik mijn twijfels. X-honderd jaar geleden dachten de geleerden dat ook over mensen, helaas bleek het allemaal blabla te zijn op niks af. Waarom zou dit voor andere dieren dan wel gelden?

Uitstraling en gedrag, daar kan je iets aan aflezen, maar aan de vorm van de oortjes helaas niet, dat soort informatie is even betrouwbaar als de horoscoop in de Telegraaf.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-01 18:30

Dat was waarschijnlijk onze Eric L., die denkt nog steeds dat paarden een lopende medische encyclopedie zijn, sneu. Het ergste vind ik dat heel veel mensen er mee weg lopen en dikwijls al hun hoop op zo'n snuiter vestigen, ondertussen lijdt het paard.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-01 00:00

Ikke, je hebt wel gelijk dat Erik L. een drs. veeartsenij heeft, het is alleen zo jammer dat ie daar zo weinig mee doet. Hij let meer op zijn eigen hartkloppingen dan op wat anders. Misschien heeft de man wel een hartafwijking waar hij zelf niks van weet??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-01 18:44

Ach van je sterrenbeeld zeggen ze ook welk type het is en welke geuren en kleuren daar allemaal bij horen.

Die chines theorie is die van de Feng Shui, hele bijzondere theorie die niet ophoudt bij kleuren en materialen, maar gaat over leven, energie en omgeving.
Kortgezegd zou je bijvoorbeeld niet een vuur -en houttype bij elkaar kunnen zetten, want vuur is niet fijn voor hout. Metaal en hout gaat ook niet, metaal kan een bijl zijn enzovoort. Water en vuur ookal niet. Doe ermee wat je wilt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 12:45

Toch knap dat Equiral elk paard denkt te kunnen beoordelen, of zou het gaan om de baasjes? Als je het mij vraagt zal het voer voor aarde en metaal een stuk goedkoper zijn dan voor water, vuur of hout. Niet omdat er meer inzit, maar omdat ik denk dat er naar de laatste drie veel meer vraag zal zijn (misschien is het u nog allemaal even duur?).
Het is leuke marketing, maar ook niet meer dan dat.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 34 bezoekers