ik dacht serieus te rijden, maar....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

ik dacht serieus te rijden, maar....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-04 22:06

dat viel ff tegen!

omdat het slecht weer was en ik morgen wedstrijd heb, wilde mn vader me wel naar de binnenbak brengen

dat is een 20x80 bak hier 5 km vandaan, die is van een andere vereniging, maar wij huren hem op bepaalde tijden zodat we er vrij kunnen rijden of clubles hebben.
op zaterdag hebben we beide bakken(is dmv houten verplaatsbare schotten afgezet tot 2x 20*40) van 15.00-16.00
ik kom daar, rijdt er een traktor door de bak, de houten schotten staan in het midden op een hoop ipv als 1 wand en ze zijn met zn 3en de hoefslag aan t losscheppen en nr 4 rijdt dus rond op de traktor

die trok heel de hoefslag los, waardoor er een hoge hobbel van zand was op 1 meter van de hoeflsag af, dat was nml de grens wat hij wel/niet had rechtgestrokken, rijdt niet bepaald fijn

maar, ze bleven bezig met slepen etc, hij heeft 3x een andere soort eg erachter gehangen en ging dan weer heel die bak slepen

na 35 min rijden was ik n beetje misselijk van de diesel-dampen die er binnen hingen en ben gaan uitstappen

maargoed, er stonden overal staanders(staan normaal in de hoeken maar daar moest ie met de traktor langs) 3 man schepte zand los, wat weleens tegen zn benen aan kwam, tractor kwam heel vaak heel erg dichbij en de bodem was nog erg ongelijk

maar toch, hij bleef keurig op mij letten is niet 1x geschrokken van iets en was erg braaf Lovers

hij leert het wel!
heb hem vooral vwnw gereden, even opgepakt en wat laten sluiten en wat zijgangen gedaan en lekker laten uitgalloperen met zn neusje naar beneden

hij is iig los, en weer aan heel wat enge dingen om hem heen gewend, dus als ie morgen egrens van schrikt op wedstrijd weet ik het ook niet meer hoor!
t proefje ken ik ook, dat leverde me afgelopen zondag een 2e plaats en 160 pnt op, dus al met al ben ik toch wel redelijk voorbereid voor morgen

vond het trouwens wel banketstaaf dat die man achteraf tegen mn vader zei dat ie tijdens ons uur bleef slepen, omdat daarna hun eigen club met meerdere mensen kwam rijden en hij dan niet kon slepen en ze morgen een wedstrijd organiseren
ja dan sleept ie toch na hun vrije uur?! das t laatste uur wat er op zaterdag is, en dan heeft niemand er last van!

maargoed, Quentin is 100% tractor-proof *LOL*

supertygetje

Berichten: 2918
Geregistreerd: 24-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 23:10

Ahh, wel jammer dat het zo ging! Maar nu heb je wel kunnen zien hoe braaf hij kan zijn ookal zijn er 'enge' dingen in de buurt!

Succes met je wedstrijd morgen!

Claudia19

Berichten: 5131
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 23:22

inderdaad beetje vaag in ieder geval succes morgen

Ghani

Berichten: 3086
Geregistreerd: 01-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 01:43

hahah wat gaar zeg dat ie man precies gaat slepen als er mensen aan het rijden zijn!! beter een bak die een beetje ongelijk is.. dan een tractor die alles omver sleept :S maarjah.. je bent nu wel goed voorbereid op enge dingen Haha! is ook wel weer positief tog!! succes morgen!!!!!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-04 10:56

ja vooral dat ie alleen de hoefslag ging slepen was irri, want er zat dus precies tot waar ie had gesleept een hele hoge bult zand, wilde je van de hoeflsag af, moest je over die bult zand heen! de rest vd bak was gewoon ok! pas toen ik bijna klaar was ging ie heel de bak weer slepen, zodat die bult zand verdween

ach ja andere keren werd ik weleens chagie als ik ergens door niet kon oefenen voor een wedstrijd, maar deze keer bleef ik rustig en had zoiets van ach ja t proefje ken ik al, en ik vond t wel heel gaaf dat Quentin overstoorbaar doorliep terwijl die tractor soms errug dichtbij kwam!

zo braaf paard heb jij, werd er daarna door 1 van de anderen tegen mij gezegd, is de 1e keer dat Quentin braaf is genoemd *LOL*

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 11:11

Ik ken dat idd. Stap je net op je paard, besluit er eentje de bak te gaan slepen.

Braaaaaaf paard OK dan!.

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 12:07

Is zeker een braaf paard! Met mijn pony hoef ik dat niet te proberen...
En inderdaad zijn die dieseldampen niet te harden. Kleine 2 jaar geleden heb ik ook op een stal met binnenbak gestaan, en als er net gesleept was, werd ik ook misselijk van die dampen. Dan vluchtte ik maar naar de natte buitenbak... Succes met je wedstrijd!

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 12:22

Zulke situaties zie ik altijd als een goede oefening.Hartstikke fijn dat quentin zo braaf bleef!