Sting koliek gehad :(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sting

Berichten: 12859
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Sting koliek gehad :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-04 20:26

Het was rotweer vandaag maar ben (achteraf gelukkig) toch maar naar Sting gegaan. Het was toen even droog, dus ben gaan rijden, was ik in de bak, begon het te gieten, dus toen ging ik weer naar binnen gegaan. Ik had al eten klaargemaakt. Dus ik zet het voor zn neus, en hij gaat niet eten, dus dat vond ik al heel vreemd. Dus ik ff kijken of ik nog wat anders in de buurt had liggen wat hij misschien wel zou lusten. Ging hij zomaar in de stal liggen!! Dat is dus echt het laatste wat hij zou doen uit zichzelf. HIj lag echt helemaal languit. Dus ik hem overeind getild(met heel erg veel moeite) en met hem gaan lopen naar mn verzorgster. Die bleek niet thuis te zijn. Dus toen maar mensen van stal gebeld: ook niet thuis. Gelukkig was nog iemand van stal wel thuis, dus die kwam gelijk, toen hebben we de DA gebeld, dat was nodig. Hij zou na 3 kwartier komen, maar dat werd anderhalf uur, en ik steeds maar rondlopen met Sting, in de regen. Was echt niet leuk.... Uiteindelijk kwam hij toch gelukkig, en hij wist bijna gelijk wat Sting had. Zandkoliek.
Het weiland is al lange tijd in gebruik (is het hoogste dus droogste weiland) en er staat dus vrijwel geen gras meer op. Dus al het gras wat er nog staat word opgegeten, inclusief het eventuele zand.
De DA heeft Sting een spuit gegeven zodat hij minder pijn heeft, en Sting moet voorlopig (iig de rest van de week) op stal blijven!
Nou, dat is weer een heel verhaal geworden...
Gelukkig is het allemaal goedgekomen en is het niet ernstig!!

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 20:30

Dat is schrikken zeg, gelukkig was het inderdaad niet ernstig ! wel vervelend dat je zolang oop je VA moest wachten !

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 21:22

Oh dat is schrikken!!
Het paard van maessie heeft dit ook een aantal keer gehad, echt niet leuk!
Ik hoop dat t allemaal gauw weer opknapt met Sting!

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 21:49

Oei dat is niet prettig!!
Geef sting maar een knuff van me Lachen

Suzy

Berichten: 2241
Geregistreerd: 16-02-02
Woonplaats: Ittervoort ( L)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 00:02

Jeetje, das idd even schrikken, gelukkig dat het niet ernstig is.
Maar hopen dat hij er weer snel bovenop komt Ach gut

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 10:07

he vervelend!
hopen dat het snel weer beter gaat!
En dit soort dingen gebeuren altijd als het weer niet mee werkt!