Net paard gelongeerd, steeg haast op

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Twinklebel

Berichten: 4590
Geregistreerd: 16-09-03
Woonplaats: Delft

Net paard gelongeerd, steeg haast op

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-04 22:03

Ik ben net even naar stal geweest om mijn paard te longeren en pijnstillers te geven. Aangezien ze problemen met haar spieren heeft moet ze er twee keer per dag uit en moet ik haar tot morgen elke twaalf uur pijnstillers geven.
Dus ik vrolijk op mijn fietsje naar stal. Nou, halverwege was ik al een stuk minder vrolijk. Ik zag iemand voor me haast van zijn fiets afwaaien, dus dacht zelf van ik stap maar even af. Het was maar goed dat ik mijn stuur goed vast had, want zodra ik van mijn fiets afstapte waaide die de lucht in. Kon hem nog net vasthouden.
Maargoed, uiteindelijk levend op stal aangekomen, stond Tos al snuivend in haar box (terwijl ze de laatste tijd zo sloom is). Dus ik vol goede moed de bak in, daar klapperde het ook aan alle kanten. Nou, ik heb het geweten, ik hoef voorlopig niet meer te skieen. Tos sloom? Hoe kom je daar nou bij? Ze ging aardig tekeer, lekker rennen en bokken.
Ik hoop dat ze nu zo fit blijft, morgen moet ze van de pijnstillers af. Zou me niet verbazen als ze toch wel weer wat spierpijn heeft als ze zo idioot gedaan heeft (ze werd gelukkig wel vrij snel iets rustiger, anders had ik haar op stal moeten zetten, want door de pijnstillers kan ze door haar "grens" heen lopen).
Gelukkig had ik de terugweg windje mee, dus ook weer heelhuids thuis gekomen.

marjoleinie

Berichten: 1521
Geregistreerd: 20-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 22:26

pff, die akkelige wind, gelukkig is er niet iets ergs gebeurd Ach gut
ik hoop voor je dat ze er goed op reageerd als ze van de pijnstillers af gaat.