Lucas doet het even voor.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Lucas doet het even voor.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-04 00:47

Ik had vandaag mijn (bijna) 3 jarige ruin eens losgegooit in de bak.

Toen dacht ik: Laat ik eens een balk op de grond leggen....kijken wat ie doet. Dus ik leg die balk op de hoefslag. Hij ziet mij die balk neerleggen..hij doet zijn oren naar voren, begint me daar een sprint te trekken en vliegt zo over die balk heen (sufferd, je benen optillen is ook genoeg hoor Haha! ).

Vervolgens hoefde ik alleen in het midden van de bak te gaan staan en meneer deed wel eens even voor hoe dat moest (aan de andere paarden in de wei)...oren naar voren en in galop eroverheen.

Gelukkig had ie na een paar keer door dat hij er ook gewoon overheen kon stappen. Dat word anders nog wat als ik later eens een echte hindernis wil gaan springen met hem...dan kunnen we de hemel aanraken (is trouwens ook weleens leuk Haha! ).

Ik was wel trots op mijn poonie...heb eerlijk gezegd nog nooit een paard zoooo graag over een balk zien springen.

Wat vinden jullie daar nou van? (Bedenk me nu dat het wel jammer is dat ik mijn camera niet bij me had)

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 00:57

Aaah wat fijn dat ie dat leuk vind!
Dat gaat wat worden met springen he Lachen
Jammer dat je je digi niet bij je had!!

AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-04 00:59

Ja ik hoop het wel paardjuhsgek..ik ben wel iets meer voor de dressuur, maar af en toe een sprongetje vind ik ook wel leuk. Zijn ouders kunnen het iig goed (zijn moeder is van de staleigenaar en daar heb ik een keer springles mee gehad...echt super deed die het).

volgende keer sleur ik mijn digi eens mee.

supertygetje

Berichten: 2918
Geregistreerd: 24-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 01:32

coool Anna! misschien is hij wel een echt springtalent!
supercool paardje is het he!
Als ik terug kom dan mag ik er wel een keer op he?

zilverster

Berichten: 2150
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 16:38

Gaaf Anna! Toen wij een keertje die balk neer legde vondt hij het toch ookal leuk..
En ik zie al springwedstrijdjes in mijn glazenbol Schijnheilig

Kom gauw wel weer een keertje langs!

MyBonfire
Berichten: 1318
Geregistreerd: 29-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 18:55

Maf paardje... Wordt een springtalentje later!

AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-04 20:36

Ja hijs echt gek!

Ik stond daar in het midden zo'n beetje van tralalala...en hij bleef maar om me heen lopen en over die balk gaan Haha! .
Toen ben ik maar even met hem gaan wandelen..anders heeft ie straks spierpijn haha.

En Yvonne...als je over 3 jaar terug komt mag je er wel een keer op hoor!!

AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-04 20:37

zilverster schreef:
Gaaf Anna! Toen wij een keertje die balk neer legde vondt hij het toch ookal leuk..
En ik zie al springwedstrijdjes in mijn glazenbol Schijnheilig

Kom gauw wel weer een keertje langs!


Nou als jij het in je glazen bol ziet dan moet het wel uitkomen he? Tong uitsteken
Neem je camera maar een keertje mee, dan gaan we het heel bokt es laten zien Haha!.

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 20:38

Jammer dat je geen camera bij je had zeg, had ik wel willen zien Knipoog ben benieuwd naar foto's !

Wel leuk dat je paardje zo enthousiast was Lachen

AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-04 21:41

Yellowfish schreef:
Jammer dat je geen camera bij je had zeg, had ik wel willen zien Knipoog ben benieuwd naar foto's !

Wel leuk dat je paardje zo enthousiast was Lachen


De camera gaat de volgende keer zeker mee! ik ben nog steeds trots Haha!

Suzy

Berichten: 2241
Geregistreerd: 16-02-02
Woonplaats: Ittervoort ( L)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 21:44

Leuk zeg, ziet er naar uit dat je toch een springcarriere moet gaat starten ipv een dressuurcarriere Knipoog

zilverster

Berichten: 2150
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 20:18

Glazenbollezeres meld zich Haha!
Ik zie dat in de vakantie de camera mee gaat en heel bokt het zal gaan zien Tong uitsteken

AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-04 21:32

Suzy schreef:
Leuk zeg, ziet er naar uit dat je toch een springcarriere moet gaat starten ipv een dressuurcarriere Knipoog


Zouden jullie wel leuk vinden zeker? Tong uitsteken kan ik ook es meepraten over die "lastige" laatste hindernis en dat de waterbak voor mijn superknol toch echt een eitje was..en dat die zwarte van Bibi daar nog es wat van kan leren enzo (mm ik lijk net een pennymeisje geloof ik Haha! ) Tong uitsteken Tong uitsteken

Ennuh meike ik vind die glazen bol van jou wel leuk geloof ik Haha!.

Annem84

Berichten: 3049
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 21:44

heeft de mijne dus ook. als ik een hindernis opbouw springt hij er zelf al overheen. het is zelfs zo dat ie aan de andere kant van de hindernis omdraait en terug springt Lachen

AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-04 21:48

Amvbeek schreef:
heeft de mijne dus ook. als ik een hindernis opbouw springt hij er zelf al overheen. het is zelfs zo dat ie aan de andere kant van de hindernis omdraait en terug springt Lachen


haha wat grappig!! moet ik lucas ook es leren dan Haha!. Leuk he als ze zo enthousiast zijn?