Gisteren had ik het gevoel dat ik op een toppertje zat

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-01 18:12

Gister ging ik in de les mee rijden. Meer voor de lol. Opeens werd het heel druk in de les, normaal gesproken is mijn bollie dan zo opgefokt. Gelukkig mocht ik voorop Haha! . Prima tempo, iedereen hield het goed bij, en hij heeft 1 keer een gek sprongetje gemaakt. Hij liep de hele tijd lekker ontspannen met zijn koppie naar beneden, goed aan mijn been, en hij zat heel erg overdreven op zijn bit te knabbelen.
De linkergalop ging zooooo relaxed. Netjes afgebogen, goede stelling op de volte's enzo. Toen mocht iemand anders voorop en ik ging helemaal achteraan, zodat ik dan wat overgangen kan rijden. Het tempo lag veel te hoog voor mij, iedereen viel uit elkaar, en de instructrice liep te mopperen op de voorste Koe . Toen kwam de rechtergalop, normaal in de les een chaos met bollie. Nu kon ik hem gewoon met 1 hand rijden, even zwaaien naar iemand in de kantine, oei druppel op me hoofd. Jeuk aan me knie. Lovers Hij bleef gewoon doorgaloperen.
Toen heb ik hem lekker uitgestapt, en ben ik hem gaan afzadelen. Tijdens het afzadelen heerlijk geknuffelt.
En even hem gepest met een pepermuntje op mijn hand tussen zijn voorbenen. Eerst snapte hij er niets van, toen ineens duwde hij zijn neus tussen zijn voorbenen en boog ietsje zijn benen. Happie pepermuntje Kusje Tong uitsteken Hij was zo poepig Lovers

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-01 18:17

mooi dat het zo goed ging, lekker voel je je dan he.

alleen is het dan weer extra xxx als ie de volgende dag weer vervelend is