Eindelijk weer lessen!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-01 12:23

Ik heb eindelijk iemand in de buurt gevonden die mij elke week les komt geven. Ik had al een instructeur tijdelijk gevonden maar die moest van heel ver komen dus dat werd uiteindelijk niks. Nu heb ik iemand gevonden die 4km verderop woont. Zelf lest ze elke week bij Tineke Bartels en is ze, net als ik, net in Belgiƫ komen wonen. Wat dat betreft hadden we aan de telefoon al meteen een leuk gesprek en a.s. zaterdag krijg ik mijn eerste les. Ik vind het echt super spannend en ik hoop dat ze mij in ieder geval heel veel kan leren zodat ik dit voorjaar mijn paardjes kan starten. Gelukkig beschikt ze ook over een binnenbak dus kan ik gedurende de winter lekker blijven doortrainen. Ik ben best wel een beetje zenuwachtig voor zaterdag. Vanaf 10:00u krijg ik les op mijn 2 paarden. Ik ben benieuwd wat ze ervan vindt en of ik het allemaal zal snappen. Maar goed, daarom neem je natuurlijk ook les. om iets te leren. Haha! Cool

Pava
Berichten: 2064
Geregistreerd: 21-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-01 12:29

Super! Ik ben benieuwd of het je bevalt. Laat je weten hoe je eerste les is geweest? Daar ben ik wel benieuwd naar!

Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-01 12:31

Ik zal zeker iets laten weten over hoe het gegaan is.
Thanx Party!!

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-01 12:35

ow, mijn eerste les ging ik met buikpijn heen.
En met de grootse smile die je je maar kunt wensen kwam ik er weer vandaan!
Er moest veel gebeuren, maar ze vond m'n paard mooi en het klikte tussen haar en mij en en en en ....kortom: een geweldige instructrice!!!!

ik hoop dat het jou net zo zal vergaan!
veel plezier zaterdag, we horen wel hoe het gegaan is?!