ranzig: shetlander met eend in z'n bekkie!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
horssie

Berichten: 3275
Geregistreerd: 26-06-03
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 11:27

yugh :S

waar stonden die shetjes dan?
bij de gamma,daar staan er heel veel bij elkaar,met keiveel hooi altijd Tong uitsteken

Icelandics
They grow when you get on


horssie

Berichten: 3275
Geregistreerd: 26-06-03
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 11:30

ow Tong uitsteken daar kom ik nooit Tong uitsteken
ik ga meestal bij de dakotaruiters in de buurt in het bos rijden,en dan moet ik zo;n weg oversteken dicht bij orden *vriesema's vis*
en daar bij de spoorwegovergang staan echt keiveel shetjes en die hebben oook heel veel hooi altijd Tong uitsteken

Icelandics
They grow when you get on

horssie

Berichten: 3275
Geregistreerd: 26-06-03
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 13:12

Koppig"]
[quote="horssie schreef:
ow Tong uitsteken daar kom ik nooit Tong uitsteken
ik ga meestal bij de dakotaruiters in de buurt in het bos rijden,en dan moet ik zo;n weg oversteken dicht bij orden *vriesema's vis*
en daar bij de spoorwegovergang staan echt keiveel shetjes en die hebben oook heel veel hooi altijd Tong uitsteken


heb al meer over de dakotaruiters gehoord, waar zitten die dan precies?
[/quote]
uhmz ken je die vriesema's vis das pas lekker?
zit bij zo;n stoplicht waar je rechtdoor,linksaf,rechtsaf kan en aan de rechter kant zit dan zo;n bp
en dan ga je rechtdoor en dan helemaal rechtdoor en dan kom je bij zo;n zandweggetje waar geen auto;s mogen komen en aan de linkerkant zit dan zo;n parkje met een riviertje en aan de andere kant staan 2 pony;s een bruine en een wit(ik denk welsh) pony.
en dan rechtdoor en dan aan de rechterkant is de ingang van de dakotaruiters.
zit ook dichjt bij de agovv en bij 2 scoutings vereneging de witte zwaan ofzo en nog 1.


horssie

Berichten: 3275
Geregistreerd: 26-06-03
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 13:13

maar om daar te komen bij de agovv ga je dus de verkeerde kant uit:P

Icelandics
They grow when you get on

horssie

Berichten: 3275
Geregistreerd: 26-06-03
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 17:08

Koppig"]
[quote="horssie"][quote="Koppig"]
[quote="horssie schreef:
ow Tong uitsteken daar kom ik nooit Tong uitsteken
ik ga meestal bij de dakotaruiters in de buurt in het bos rijden,en dan moet ik zo;n weg oversteken dicht bij orden *vriesema's vis*
en daar bij de spoorwegovergang staan echt keiveel shetjes en die hebben oook heel veel hooi altijd Tong uitsteken


heb al meer over de dakotaruiters gehoord, waar zitten die dan precies?
[/quote]
uhmz ken je die vriesema's vis das pas lekker?
zit bij zo;n stoplicht waar je rechtdoor,linksaf,rechtsaf kan en aan de rechter kant zit dan zo;n bp
en dan ga je rechtdoor en dan helemaal rechtdoor en dan kom je bij zo;n zandweggetje waar geen auto;s mogen komen en aan de linkerkant zit dan zo;n parkje met een riviertje en aan de andere kant staan 2 pony;s een bruine en een wit(ik denk welsh) pony.
en dan rechtdoor en dan aan de rechterkant is de ingang van de dakotaruiters.
zit ook dichjt bij de agovv en bij 2 scoutings vereneging de witte zwaan ofzo en nog 1.
[/quote]

AGOVV ken ik want daar voetbalt mijn vriend en toevallig vorige week kwam ik daar nog 2 ruiters tegen maar zag niet waar ze naartoe gingen! Ik weet nog steeds niet waar ze zitten sorry maar bedankt voor de uitleg! OK dan!
[/quote]

ow haha, nou als de agovv hebt zit daar zo;n bos naast he? aan de rechterkant als je voor de ingang staat.
dan ga je naar rechts het hele pad door rijden net zo lang tot je niet meer rechtdoor kan dus in een parkje belandt:P en struiken en daa ga je rechts het zandweggetje op en die fietsje rechtdoor en dan aan de rechterkant staat de amnege

horssie

Berichten: 3275
Geregistreerd: 26-06-03
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 13:42

oeioei Geld, geld!:$ sorry ik bedoelde de victoria boys Geld, geld!:$

Icelandics
They grow when you get on


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bytespider en 23 bezoekers