Terug van het tuchtcollege (zie VvdD morgen een ve

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Trea

Berichten: 732
Geregistreerd: 05-08-02
Woonplaats: Boxtel

Terug van het tuchtcollege (zie VvdD morgen een ve

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-04 17:01

Nou we zijn weer terug hoor. Om te beginnen moesten we in een vergaderzaal wachten samen met de desbetreffende veearts en zijn advocaat, nou ik voelde me niet echt gemakkelijk. Daarna moesten we naar een kamer waar allemaal veeartsen en profesoren zaten, wij ook achter het taffeltje klager. Nou en veel stelde het niet voor er werd een beetje heen en weer geslingerd met medische termen en wij en werd gevraagd of wij nog wat hadden toe te voegen aan alle brieven die in de tussen tijd geschreven waren. Nee dus alles was wel opgeschreven, wel nog in eigen woorden verteld wat wij er van vonden. En hij heeft daar voor het eerst spijt betuigd en eerlijk gezegd dat hij het veulen wel degelijk gevoeld had. (iets wat hij na dat wij hem aansprakelijk hadden gesteld iedere keer ontkent had). Hij kreeg van een paar hoge heren ook nog wel een paar akelige vragen, op sommige van die vragen had hij geen eens antwoord.

Er is ons nog wel duidelijk uitgelegd dat de positie van het veulen eens op de miljoen voor komt (nou daar hebben wij wat aan).

Nu afwachten want de uitspraak is 15 april.

En nu wil ik alleen nog maar even vooruit kijken en wachten tot het zaterdag is en wij gaan kijken bij mijn nieuwe prinses.(zie [ITP] Bij toeval gevonden en nu bijna van mij

Gr Gert en Trea

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 17:26

Nog even spannend dan. Ik kan me voorstellen dat het een opgelucht gevoel geeft als dit achter de rug is. Dan kunnen jullie het verder ook proberen achter je te laten...

maudy

Berichten: 1309
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Akersloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 17:51

Waarom ontkende hij in 1e instantie dat hij het veulen gevoeld had dan?

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 18:06

krijg het verhaal niet geopend om te kijken waar het over ging, maar ik begrijp dat het niet echt leuk was. succes verder.

Trea

Berichten: 732
Geregistreerd: 05-08-02
Woonplaats: Boxtel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-04 18:47

maudy schreef:
Waarom ontkende hij in 1e instantie dat hij het veulen gevoeld had dan?

Tijdens het onderzoek zat hij nog heel leuk en trots te vertellen dat hij het veulen had gevoeld (dan had hij dus moeten voelen dat het verkeerd lag) toen het uiteindelijk allemaal mis ging heeft hij dit allemaal ontkent en gezegd dat hij het veulen niet eens heeft gevoeld en dat heeft hij vandaag dus weer terug gedraaid. Snap je?

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 18:50


Trea

Berichten: 732
Geregistreerd: 05-08-02
Woonplaats: Boxtel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-04 18:53


maudy

Berichten: 1309
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Akersloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 22:15

Trea"]
[quote="maudy schreef:
Waarom ontkende hij in 1e instantie dat hij het veulen gevoeld had dan?

Tijdens het onderzoek zat hij nog heel leuk en trots te vertellen dat hij het veulen had gevoeld (dan had hij dus moeten voelen dat het verkeerd lag) toen het uiteindelijk allemaal mis ging heeft hij dit allemaal ontkent en gezegd dat hij het veulen niet eens heeft gevoeld en dat heeft hij vandaag dus weer terug gedraaid. Snap je?
[/quote]


Dit moet je doen met die veearts. Schandalig!

manic

Berichten: 6985
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 02:12

Overigens (off topic hier)... Niamh spreek je uit als "Nief"

Olrike

Berichten: 1227
Geregistreerd: 27-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 08:08

Heel erg wat er allemaal is gebeurd, nu maar hopen dat de betreffende veearts heel erg van zijn fout(en) geleerd heeft.

Maar ik zou hem nooit meer als veearts willen.

Veel plezier met je toekomstige paard

Groetjes Sanne Lovers Olrike N

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 08:11

Wat een verhaal zeg, ben benieuwd naar de uitslag, maarja daar krijg je je paardje niet meer mee terug helaas... Als je idd sommige verhalen hoort is fokken ineens niet zo leuk meer en mag je al blij zijn als moeder en kind de bevalling overleven...... blech wat kan het leven toch rot zijn...

Caira
Berichten: 26055
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 08:20

oei oei, vandaag komt de veearts mijn merrie checken: 10 maanden dracht! Krijg helemaal de rillingen als ik er aan denk!