morgen, mischien.....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
prana

Berichten: 319
Geregistreerd: 29-01-04
Woonplaats: Rotterdam

morgen, mischien.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-04 01:09

.....ga ik voor de eerste keer op Prana. Heel spannend dus. Voor mij wel tenminste. Ik heb hier op bokt al een keer verteld dat het voor mij allemaal niet zomaar gaat vanwege mijn angst. Niet voor het paard, maar puur voor het vallen en onverwachte reacties.
Ik ben vanaf januari in 'therapie' gegaan en ben enorm vooruit gegaan. Heb wel door dat er geen kwaad in Prana zit. Ik hoop alleen dat we niet teveel misverstanden met elkaar krijgen. Zij weet nog niets en ikzelf niet veel meer. ik weet waar ik de knoppen moet zoeken, maar nu de rest nog.

Gelukkig krijg ik goeie hulp van levi ( ook hier op de bokt ) en mocht ik zelfs op haar geweldige superknol rijden. Om over mijn eerste angst heen te komen. Was heel raar maar heerlijk. Mijn benen zwabberde alle kanten op en Levi moest het voor de rest ook allemaal zelf doen. Maar wat een geweldig dier is dat zeg.
Ik heb er wat foto's van, ik durf ze niet bij haw te zetten, want dat is hier het geval. hihihihi

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ik weet het, het ziet er niet uit. Maar ik was wel heel trots op deze foto's. Heb er nog lang van na zitten genieten.

En morgen.........gaan we het heel voorzichtig proberen met Prana.
Afbeelding
Hier nog ff haar mooie hoofd. Haha!

Sorry voor het malle verhaal, maar moest het ff vertellen. Bloos

im memoriam
Co Berkhout.
03-02-1944/27-06-2008


prana

Berichten: 319
Geregistreerd: 29-01-04
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-04 10:13

Bedankt en ja ik ga op zeker genieten. Dat doe ik toch wel als ik bij de paarden ben, maar eindelijk weer rijden is helemaal toppie natuurlijk.
Ik hou jullie zeer zeker op de hoogte en hoop ook nog met wat Cheese! aan te komen.

im memoriam
Co Berkhout.
03-02-1944/27-06-2008


prana

Berichten: 319
Geregistreerd: 29-01-04
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-04 01:38

Goh, bedankt allemaal voor die lieve reacties. Ik voel me nl. best stom hierover, aangezien ik geen echte slechte ervaring heb ofzo. Maar Prana is niet ingereden, ze moet alles nog leren ( wel zadelmak) en is al 7 jaar. Ik moet dus ook alles nog leren.
Maar jullie berichtjes zijn een echte opsteker.
Nou het rijden ging dus mooi niet door vandaag. Toen ik eenmaal zover was om wat te doen met Prana, was het al opgehouden met zachtjes regenen Verward Huilen
Dus heb ik haar maar samen met Levi ff flink onderhanden genomen met borstels en scharen. Was ook wel weer nodig.
En Prana? die vondt het allemaal heerlijk dat gepoets en gerommel.
Ik hoop binnenkort in ieder geval positief rijnieuws te hebben.

im memoriam
Co Berkhout.
03-02-1944/27-06-2008


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Anna_98, daiswees, Em_, Eve_16, Hindo2, hokke, Janyne, Jet, Kimberley_, Kimm4, kouwene, Lizenlotte, Mar_M, marga1, mosimonster, Neon, rossi, SuperSuup en 116 bezoekers