Sallykuyper heeft een Idealtuig gewonnen!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sallykuyper

Berichten: 87
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 23:33

Heel stom geweest om langs een poort te rijden en het zelf niet in de gaten te hebben, maar wel zo slim geweest om toch maar even naar de prijsuitreiking te gaan; er waren 76 wagennummers en zo'n 30 prijzen in een loterij op startnummer, waarvan de hoofdprijs een onderhoudsvrij marathon tuig . Voor de grap, maar ook omdat je maar nooit weet toch maar even naar de prijsuitreiking gegaan; zowaar dat tuig gewonnen! Had toch een soort voorgevoel hoewel dat misschien raar klinkt. Wel is het dus waar dat in de regiocompetitie in de mensport iedereen elkaar alles gunt; ik ben werkelijk door iedereen die er was gefeliciteerd. De landelijke ruiters (zowel springen als dressuur) zouden qua sfeer iets van ons kunnen leren!

Hoi andere bokkers, ik ben hier via mijn vriendin opgekomen en vind de site wel heel leuk. ik rij met mijn paard in de west-brabant competitie in de rubriek enkelspan paard en er zit muziek in mijn span!


Sallykuyper

Berichten: 87
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 02:17

Het tuig past perfect; ga het vrijdag en zondag eens uitproberen aangespannen, maar de maat is geen probleem in ieder geval! Nu nog wat ruimte in de zadelkamer Nobby; want jij hebt intussen wel 3 van de 4 plaatsen aan de muur in beslag genomen!!!!!!

Hoi andere bokkers, ik ben hier via mijn vriendin opgekomen en vind de site wel heel leuk. ik rij met mijn paard in de west-brabant competitie in de rubriek enkelspan paard en er zit muziek in mijn span!


Sallykuyper

Berichten: 87
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 21:26

Sally en Nobby staan allebei in Chaam, stal 't Beekdal, tevens een camping, maar in ieder geval een goede en gezellige stal met mooie boxen, weidegang, een binnen- en een buitenbak!

Hoi andere bokkers, ik ben hier via mijn vriendin opgekomen en vind de site wel heel leuk. ik rij met mijn paard in de west-brabant competitie in de rubriek enkelspan paard en er zit muziek in mijn span!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bonny95, eridinges, Mark0919, noordje, Pinacolada, sterregoud, SunnyHorse, Taucha en 38 bezoekers