Vandaag weer naar Jerai geweest

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-01 19:34

Het is echt een schat van een pony Lovers
Gelukkig stond ze op stal toen ik kwam, bespaarde me weer wat tijd en moeite Clown
Had eerst even haar stal gedaan en haar vast gezet in de gang. Toen lekker warme thee gaan drinken in de kantine, was wel gezellie dus daar een tijdje gezeten, iets te gezellig want nu moest Jerai heel lang wachten maar ik had een goede reden want de thee was heel heet dus ik moest wel lang wachten Schijnheilig

Toen even gepoetst en opgezadelt, haar gelongeert, even het frisse eruit. Toen heb ik er een tijdje op gestapt heel veel figuren en het halt houden geoefend want dat wil mevrouw racemonster niet altijd Schijnheilig

Toen weer op stal gezet en moest ik door superrrr erge mist naar huis!! En had geen licht op mijn fiets Frusty lekker gevaarlijk duzzz.....

Maar ik ben echt super blij met Jerai Lovers Ik kan heeel veel van haar leren want ze is niet bepaald makkelijk Lovers

Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-01 20:35

Hihi handig toch, kan ik iedere keer zo lezen wat mijn monstertje vandaag gedaan heeft Lovers ik vond het wel superlief gister, ik was dus ziek geweest en waardoor ik een paar dagen niet kon en madame weigerde dus van het land te komen. Toen ik haar gisteren ging pakken werd er al tegen me gezegd dat het wel even kon duren omdat ze lastig was met van het land halen. Nou, ik had geen problemen met d'r, ze kwam zelfs naar me toe waardoor ik niet door al die bagger heen hoefde Lovers

Was op zich wel heel leuk, weet ik tenminste zeker dat ze me echt herkend en dat ze blij is als ik er weer ben.

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-01 21:28

Jaa dat was eg lief!! Lovers