Na 6 maanden weer eens paardgereden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Na 6 maanden weer eens paardgereden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-04 21:22

.. en viel dat even zwaar tegen! Vanaf september heb ik helemaal niet meer gereden. Ik ging bij een vriendin in brabant langs en mocht het paard van haar moeder rijden. Stiekem dacht ik dat ik wel gewoon op kon stappen en weg kon rijden, niet dus Haha! In het begin voelde het bijna alsof ik weer mijn eerste paardrijles had, erg wiebelig allemaal. Na een half uurtje ging het al wat beter, maar nu heb ik toch wel veel spierpijn. Binnenkort wou ik een lekkere buitenrit gaan maken met wat studiegenootjes, daarvoor mag ik wel weer wat lesjes nemen om een beetje het gevoel terug te krijgen Scheve mond

miepjevlug11
Berichten: 984
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: medemblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 21:23

leuk dat je weer bent begonne!

rossebol

Berichten: 3764
Geregistreerd: 07-01-04
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 21:53

ow heerlijk he om weer even op een paard te zitten he! ik heb het ook gehad was een jaar gestopt met rijden en zo langzaam aan kwamen de kriebels weer ging ik weer voor het eerst op een paard zitten en echt alles deed pijn vreslijk maarja toen ik er eenmaal op zat was ik er niet meer van af te krijgen! ik stop echt nooit meer paardrijden is het leukste wat er is! wel doorgaan nu met rijden he!

Texan

Berichten: 16
Geregistreerd: 22-06-03
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 22:15

Ja spierpijn hoort er bij

ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 22:32

mijn nieuwe bijrijders,(binnenkort eigenaars van Mexx)hadden 2 jaar niet meer gereden,en nu gelijk weer 3 of 4 ×in de week:AUW!!!