pequena heeft vandaag een ongeluk gehad.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kadans
Berichten: 193
Geregistreerd: 12-07-01
Woonplaats: silvolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-01 17:15

toen de stagiare peqen uit de wei wilde halen is ze weggerent en is ze gaan struikelen over haar onderdeken en is over de kopgeslagen.doordat ze over de kop is gegaan is ze is een behoorlijke shogue gekomen meteen heeft hannelore de dierenarts gebeld die heeft haar een kalmeringsmiddel en een spierverslaperer en een spuit tegen inwendige bloedingen gegeven.op dit moment staat ze weer rustig op stal alleen ik kan nou niet bij haar achterwerk komen ze raakt dan in paniek.ze hebben nog wel een zweetdeken op kunnen doen.maar nu kan ik erniet bij komen.vanavond ga ik er weer natoe en probeer in ieder geval er een deken bij op te leggen. en morgen moet ze der eigen dekens er maar weer op.



Kadans
Berichten: 193
Geregistreerd: 12-07-01
Woonplaats: silvolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-01 17:39

normaal zit de deken ook vast.maar zal wel eronderuit zijn geschoven.ik was er zelf niet bij.het ging ook zo snel volgens de stagiare

Kadans
Berichten: 193
Geregistreerd: 12-07-01
Woonplaats: silvolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-01 17:41

oja de naam pequena komt ook niet veel voor.ik zag het toevallig in een woordenboek staan ik was albezig om een naam te bedenken voor haar.en ik wist dat het een kleintje zou worden.tenminste klein toen ze werd geboren.en de naam betekent ook kleintje

Kadans
Berichten: 193
Geregistreerd: 12-07-01
Woonplaats: silvolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-01 13:57

peqen loopt niet echt kreupel ze is alleen stijf maar nu steekt iets uit bij de rechter kant van de ruggegraat in de buurt van de heup.zo te voelen lijkt het mij een botje dus het verhaal is nog niet afgelopen Huilen Huilen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: JorineV, Kimmie235, OmgiliBot, pluklief, rover_, sterregoud, Thami, Webding en 114 bezoekers