Het gaat zo goed!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Het gaat zo goed!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 23:25

na een hele tijd hebben aangekloot met Luck..in een vieze blubberbak! Gaat het eindelijk zoals ik hoopte dat het de hele tijd zou gaan!
Eindelijk loopt hij aan de longe..! Hij snapte het dus wel maar hij had even iemand nodig die hem eraan herinnerde hoe het ook al weer moest! Ik ben zo blij nou..bijna iedreen riep dat ik hem moest verkopen want hij was zo moeilijk enzo. Tuurlijk zijn we er nog lang niet maar de eerste stap is gezet! We doen nu om de dag ff gauw 10 minuurjes aan de longen stappen, draven en galopperen en het gaat echt super!
Ik krijg nu geen skiles meer door de HELE bak soms nog wel een klein beetje maar zodra ik mijn hand naar boven doe..weet hij het weer! Hij kijkt dan ff of ik nog wel op let!

Maar het gaat zo lekker nu..in April gaat hij naar stal Hoeveneind om verder ingereden te worden..maar al met al vind ik toch dat we erg vooruit zijn gegaan en ben dan ook erg trots op mijn ventje! Haha!

Dreamy

Berichten: 24070
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 08:44

Aaah wat fijn dat het zo goed gaat joh!!
Ga zo door he OK dan!

Aukie

Berichten: 1165
Geregistreerd: 14-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 09:16

Lekker zeg, dat het nu zo goed gaat!! Jonge paarden leren aan de longe te lopen kan erg frustrerend zijn.....
Succes verder!