Het dekseizoen is begonnen!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Het dekseizoen is begonnen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-04 21:48

Jaja, vandaag was het weer echt lekker weer, en dat betekent dat de kriebels weer komen!
Mij mijn stal lopen een paar shetlandertjes op de weilanden. Een mooi koppeltje zwartbonten met een super stoere hengst, en de staleigenaar had een paar weken geleden een vosbonte bijgekocht. De vos liep altijd nog alleen, maar sinds 3 dagen loopt die ook bij de zwartjes. De zwartbonte hengst had hij binnen gezet, om de boel een beetje rustig te houden.
Nu dacht ik altijd dat de vos een merrie was. Vandaag ging ik mijn paard rijden, en een zwartbonte merrie was hengstig. De vos stond erbij, en bij haar uier te rotzooien en zo. Hmm, zeker nog een jong beestje, dat probeert te drinken. Totdat ik zag dat hij een mooi roze dingetje uit zijn broek had hangen. De vosbonte is dus een hengst Cool .
De zwarte stond al een paar keer te gillen en herrie te maken, maar de vos bleef aandringen. En ja hoor, uiteindelijk moest het dan toch gebeuren. Dit bleef zo maar doorgaan. Gillen weglopen, stukkie rijden, weer weglopen, gillen......
toen mijn andere paard uit de stal gehaald om te longeren. Die schrok zich echt rot. Wat waren die shets nu aan het doen?? De held van 1.73 was dus echt vast van plan om om te draaien weer terug naar stal *LOL* Doodeng die kleintjes.
Uiteindelijk ging hij toch wel mee, maar echt van harte ging het niet.
Aanstaande zaterdag komt er een nieuwe huurster in het huisje vlak naast de wei. Ik hoop voor haar dat ze dan uitgereden zijn, dat gekrijs is echt niet om aan te horen.
Anders wordt het een slecht nachtje. *LOL*

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 21:50

*grinnik* Ik ga meeduimen voor de huurster Knipoog.

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-04 22:48

Ze weet het nog niet. Verrassing voor zaterdag! Als er zaterdagavond een klaagbericht hier op bokt staat, was de merrie dus nog steeds hengstig Haha! .
Tja, een kudde in de wei achter het huisje is wel gezellig, als ze zich rustig houden.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 09:13

*leedvermaak* *LOL*

Fitzroy

Berichten: 25107
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 09:15

Misschien leest ze dit wel Knipoog en is ze volledig op de hoogte Tong uitsteken

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 09:17

*en reageert heel verstandig niet Tong uitsteken*

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 09:35

Haha sammy is ook al druk aan het inponeren naar de dames die moeten volgende week weer hengstig worden.Dan word Hinke dan ook gedekt.

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 10:37

Toch niet door Sammy Nimber Tong uitsteken

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-04 21:14

Vandaag was het redelijk rustig. Het stelletje liep wel netjes 2 aan 2, maar er werd geen geluidje gegeven. Misschien als het zonnetje weer gaat schijnen Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 23:46

Fitzroy schreef:
Misschien leest ze dit wel Knipoog en is ze volledig op de hoogte Tong uitsteken

Ze leest het nu pas Haha!

Maar Janna, ik heb niets gehoord hoor! En slecht slapen doe je toch wel zo eerste nacht in een nieuw huis!
Sliep voornamelijk slecht door de enorme stilte Haha!

Die wilde hengst staat nu mijn merrie de kop gek te maken Haha! Errug grappig om te zien. Vooral omdat mijn merrie 1.70 is, en die uk kan nog niet eens bij haar knieen!