heerlijjk!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Roosjelief

Berichten: 1201
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Meppel

heerlijjk!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-04 19:53

vandaag was een het een mooie dag
lekker weertje heerlijk
en dag om een lekker stukje buiten te rijden!
ik dus sylvia opgezadeld en lekker naar buiten gegaan
kwam ik een man tegen die aan het mennen was
nou gewoon effe hallo en verder niks
ik dus best een stuk gereden en toen ik weer trug ging kwam ik em ook tegen en toen was hij aan het lopen met zen paard weer effe hallo natuurlijk,ik was vrolijk Tong uitsteken
later was ik weer thuis weer afgezadekld isabel gelongeerd en toen ben ik naar huis gegaan
toem ik bij het huis was van die man(allemaal vet mooie friezen en trailers enzo!)kwam die man naar me toen en vroeg of ik dat meisje van die pony was, ik zei ja
hij zei dat hij vond dat ik goed kon rijden en dat hij nog een pony had staan die bereden moest worden
ik helemaal blij!
zaterdag ga ik kijken of het wat is
alleen ik kan 2 dagen in de week(tenzij ik bij die man ook op zondag mag komen)en dan moet ik 3 paarden berijden en verzorgen
.....nou ja daar vind ik vast wel wat op
als ik het wl doe dan moet ik nog wel effe wat afspraken maken dat ik niet zo heel vaak kan komen misschien 1 of 2 keer in de week maar dat zien we dan wel weer

mijn hele dag is geslaagt heerlijk in het zonnetje met t-shirt buiten gereden en nu nog een verzorgpony heerlijk!

Stal De Monte Maisons


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Celebi, Eve_Nie, Mark0919, Melzazu, Naskur11, Slmt9, Vagabondo en 37 bezoekers