kijk een turbopaard!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-01 11:25

Zondag ben ik naar Drenthe geweest voor een exclusieve rit op ijslanders. Je gaat dan met de vrachtwagen naar een bepaalde plek en rijdt 2,5 uur in hoog tempo. Je paard wordt dan omgeruild voor een nieuwe, verse. Picknicklunch en dan nog een keer 2,5 uur rijden waarna je weer wordt opgehaald door de vrachtwagen.

Het weer was prachtig. Eerst kreeg ik een klein vosje Hredka. Dit paardje had het nadeel dat je er hard aan moest werken om haar zuiver te laten tolten anders loopt ze de kantjes ervan af en gaat ze schweinepassen (= langzame telgang) Toch lekker gereden maar ik kwam best moe aan op de plek waar we gingen lunchen en paarden wisselen.
Hredka was ook erg moe maar kreeg een zweetdeken en hap hooi en een oormassage van mij.

Toen lekker soep gegeten en verder op Vör. Vör is een vlotte merrie met fijne, ruime gangen. Het commentaar van de wandelaars: "Kijk een turbopaard!" Ze ging inderdaad erg hard dus moest ik steeds op de twee anderen wachten tot die weer een beetje bij waren. Gelukkig liet Vör zich heel mooi verzamelen dus liet ik haar heeeeel langzaam tolten tot de rest weer bij was en daarna weer verruimen. Zalig paard. Uiteindelijk kwamen we bij het Balloerveld waar we een erg mooie zonsondergang hebben gezien.



<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: dimmelim op 2001-12-11 12:20 ]</font>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __danielle__, Amazonbot, jazzejam, Ninouschka, sterregoud, SuusvL, Vagabondo, vilheide en 43 bezoekers