OEI! ze is verkocht!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

OEI! ze is verkocht!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-04 14:43

Verdrietig ja,het is het beste voor Mexx,en ook voor mij,maar het blijft een poedersuiker!
ff in het kort:ik mag van de artsen niet meer paardrijden(als ik het echt niet kan laten,één keer in de week/2 weken)

nu hebben mijn bijrijders(moeder en dochter),die ik nog maar een maandje had,besloten dat ze haar van mij willen kopen!!!! Ach gut
ja,liever doe ik ze helemaal niet weg,natuurlijk,maar als het dan moet,ben ik zo blij dat het dan zo gaat!!! OK dan!

en nog mooier:ze blijft voorlopig staan ,waar ze staat,want ze vinden het veel te gezellig !,en dat terwijl ze thuis,een buitenbak,weide en een stal hebben???!

dus kan ik ze nog vaak zien,mag er nog op blijven rijden als ik wil,en mocht ze naar hun thuis gaan,dan is het nog maar 15km. rijden,dus dat is ook goed te doen!!

het blijft moeilijk,maar ik had er niet aan moeten denken,als ik ze aan een vreemde had moeten verkopen.(snik, Huilen ,dit is dan Mexx,snik Huilen zal ik hem even voor u,voorrijden?,snik Huilen ) zo'n vreemde koper ziet je staan zeg!)

BlackWych

Berichten: 1971
Geregistreerd: 03-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 14:45

Mooie oplossing toch?! Fijn hoor dat je paard zo dicht bij je blijft.

=^.,.^=

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 14:45

jeetje wat een goede oplossing voor het paard voor jou ook wel maar het blijft moeilijk dat is te begrijpen. Nu kun je haar vast ook nog wel poetsen en vertroetelen. sterkte meid!

deedee19

Berichten: 7930
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 14:59

Oh wat erg. Je had haar nog helemaal niet zo lang hè? (herinner ik me van FF) Mag ik vragen waarom je niet meer mag rijden?

ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-04 15:21

deedee19 schreef:
Oh wat erg. Je had haar nog helemaal niet zo lang hè? (herinner ik me van FF) Mag ik vragen waarom je niet meer mag rijden?


er zijn 3 wervels ,van mijn staartbeentje/heiligbeen,beschadigd,dit allemaal door te bevallen Verward Scheve mond !!

dit is eigenlijk al 18 maanden aan de gang,dus al voordat ik Mexx had,maar de laatste half jaar,is het zo erg geworden,dat ik niet meer kan rijden(3 of 4 ×per week,en dan echt niet langer dan ee nhalf uurtje)en niet op een gewone stoel zitten,etc.

héél frustrerend!
en Mexx is nogal een werklustige tante,die heeft echt niet genoeg aan dat geflierefluit!die moet kunnen werken!

dus zodoende!
het is echt balen,maar dit is de minst pijnlijke manier,dus eigenlijk mag ik wel in mijn handjes klappen dat het zo nog kan!!

Ploeps
Berichten: 264
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: naaldwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 15:26

heel veel sterkte ermee... Ach gut

ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 15:30

dat is dan een geluk bij een ongeluk (de ongelukkige kant weegt natuurlijk door, maar laten we positief blijven Knipoog )!

fiek

Berichten: 575
Geregistreerd: 08-09-03
Woonplaats: Wormer-city

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 15:52

je heb het beter getroffen dan de meeste die hun paard moeten verkopen. evengoed is het natuurlijk heel vervelend. ik wens je het allerbeste!! en ga haar lekker vaak opzoeken Lachen

ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-04 16:00

fiek schreef:
je heb het beter getroffen dan de meeste die hun paard moeten verkopen. evengoed is het natuurlijk heel vervelend. ik wens je het allerbeste!! en ga haar lekker vaak opzoeken Lachen


dat weet ik ook!ik ben er ook heel blij mee,dat het zo mag lopen!!
Lachen

Nientjuh087

Berichten: 38
Geregistreerd: 16-03-04
Woonplaats: Dinxperlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 16:04

Echt balen voor je, maar toch fijn dat Mexx zo dicht bij je blijft!
Sterkte ermee!!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 18:42

Lekker dat ze voorlopig dicht bij je blijft!