Gemeet met Jurga

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-01 09:32

Zaterdag was het dan zover. Mijn meeting met Jurga stond gepland. Moest vroeg uit mijn nest maar dat had ik er voor over. 't was supermistig bij ons. Maar bij Amersfoort brak toch de zon door. YEAH. In lunteren aangekomen moest ik even op Ilona wachten maar ze als snel met haar stalen ros. Ik heb haar een verjaardagscadeautje overhandigd (voor degenen die ik adviesgevraagd had: een bordeaux rood veulenhalstertje).
Toen zijn we Jurga en Harald op gaan zoeken. Wat 'n coole knollen zeg! Die Harald is me een patser! En Jurga echt een merrie, maar wel een hele leuke!
Ilona had een rit van ongeveer 3 uur in gedachten, dus we hebben maar snel gepoetst en opgezadeld. Haar nichtje kwam nog even terug van wedstrijd. 2 keer 1e in de M1 (voor de eerste keer geloof ik).
Toen aansingelen (moeilijk bij bolle Harald Schijnheilig ). En opstappen, SuperJurga liet gelijk maar even zien dat er niet met haar te spotten valt en sponsorde bokt weer even... Haha! . Maar ik zat. Toen Iloon nog en we gingen op weg....richting de hei, erg gaaf! We probeerden nog een wielrenner in te halen maar omdat twee voetgangers roet in het eten gooiden hebben we het niet gered Huilen *LOL* Paar foto's gemaakt (vanavond of morgen op bokt te zien). En we zijn weer verder gegaan, de 'wilde' ponies nog gezien, de stal waar rijdt staat en waar laura met iwaldo staat. Mooie boel daar zeg! en een mooie omgeving.
Voor herhaling vatbaar Haha! Maar eerst komt Ilona een keertje Omar uitproberen toch loon?

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 22:56

heyyyyy wat gaaf zeg..... lekker gereden dus??geen enge dingen meegemaakt onder weg?? haha..enne we willen wel foto s zien he? groetjes sandra.

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 23:04

klinkt als een gezellige boel....
jammer dat het niet gelukt is van die wielrenner }>

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-01 23:11

Yep was heel gezellig! Ook erg lachen toen ik niet meer in het zadel kwam toen ik even voor een hek op en afgestapt was. Schijnheilig Mijn broek bleef achter het zadel hangen *LOL*
Of toen Jurga vond dat Harald te dicht op haar edele kont kwam (in galop) op eens een mega bok.
Iloon lag in een deuk, zei ze: ik zag opeens 2 hoefijzers in plaats van die dikke kont haha.

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 23:28

ooh gaaf dat je haar gemeet hebt
zal zij het ook wel zo leuk vinden met jouw? *LOL*
haha grapje hoor
klinkt als een geslaagde dag

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 23:33

was zeker wel gezwellig samen met Loon? Ik ga der binnenkort ook weer eens langs! gaan we samen buitenrijden!

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-01 00:22

x
Laatst bijgewerkt door janna op 21-04-22 08:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-01 09:37

Ja janna! Dat waren wij Haha! Ik zat achterop. Kon je niet ff toeteren Haha! Verward Nou heb ik je niet gezien.
Nope niet de berg opgegaloppeerd, we zijn de hei op geweest. Haha! Een lang zandpad uitgegaloppeerd, ook tof.
Ik had trouwens wel een beetje spierpijn, 3 uur in het zadel is wel wat anders dan 3 kwartier...

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-01 09:54

Afbeelding
Afbeelding
de foto's

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-01 14:09

ik wil ook nog een keer!!!!!!!!!!!!!!!

ik ben jaloers hoor maare wanneer kom je naar mij Haha! en steef zou oom nog komen Huilen

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-01 17:52

x
Laatst bijgewerkt door janna op 21-04-22 08:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-01 19:14

Je vriend was het toch niet ons achternakwam op het fietspad he.... Haha! en probeerde achterop mee te rijden....Dan heb ik jullie wel gezien, jammer maar helaas, volgende keer beter. 't ongeluk was volgens mij echt net gebeurd en het zag er niet zo vrolijk uit.

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-01 19:30

goh leuk zeg! dat belooft nog wat!!! ik ga over een paar weken meeten met Iloon!!!! we zullen zien!!! Knipoog

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-01 21:18

Whahahaha, Harald lijkt wel bruin!!! Maar wel toffe foto! Weet je wat: mijn aanvulling komt later, misschien aankomend weekend en anders in de vakantie als ik klaar ben met stage, want ik val weer eens om van de slaap (nee, ik ben GEEN watje! Haha! ) en ben doodmoe. Snel weer wat nieuws van mij! Gaaaap Gaaaap Gaaaap Ik ga nu maffen, had ik anderhalf uur geleden al willen doen, maar deze die-hard is toch nog maar ff haar paardje een knuffel gaan verkopen....kon het niet laten! Clown
Weltrusten mensen!