de paarden blijven komen en gaan...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
zita

Berichten: 754
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-01 21:40

ik begrijp echt niet wat er allemaal aan de hand is met de paarden op de manege. vooral met de nieuwe paarden. pas geleden hebben we passoa en jazz binnen gekregen ( 2 weken geleden). toen bleek dat Passoa niet te rijden was. vrijdag kregen we weer twee nieuwe, victor en jupiter. die zijn ook allebei gek in hun hoofd. victor moet je bijna vooruit schoppen en jupiter bokt de hele bak door. maandag kregen we weer een nieuw paard binnen, Halla, die is wel lief alleen kan ze kei hard rennen. vandaag hebben we luna er bij gekregen en is Passoa weg, phoe.... wat een paardenruil....

I love Kyra+Arabe( miss you 4-ever)!
dag lieve aap ik hoop dat je een leuke eigenaar krijgt met een lekker stuk land......


zita

Berichten: 754
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-01 20:05

nee, niet zo snugger, zo komen allemaal van de handelaar.

I love Kyra+Arabe( miss you 4-ever)!
dag lieve aap ik hoop dat je een leuke eigenaar krijgt met een lekker stuk land......

zita

Berichten: 754
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-12-01 20:17

het is weer lekker bezig:
victor en Jupiter zijn nu weg. we hebben een nieuw paard : Star, een ruintje, vos en best wel groot, lijkt me een heel erg stoer paard. we krijgen ook nog een pony. nu hoorde ik dat een andere pony misschien ook weg gaat (Ancy) omdat die zo irri is, ik vrees een beetje voor de levens van mijn lievelingen, die zijn allemaal ook absoluut niet braaf.....

I love Kyra+Arabe( miss you 4-ever)!
dag lieve aap ik hoop dat je een leuke eigenaar krijgt met een lekker stuk land......


zita

Berichten: 754
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-12-01 20:23

vind ik maar ook!!!!! ik weet niet of ze al snel weg gaat, maar ze is de volgende had ik gehoord.. Verdrietig

I love Kyra+Arabe( miss you 4-ever)!
dag lieve aap ik hoop dat je een leuke eigenaar krijgt met een lekker stuk land......


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Natasja_, GoogleAdsense, Patriesje, Selima, ulaantje en 34 bezoekers