hahaaaa morgen weer rijden na lange tijd!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

hahaaaa morgen weer rijden na lange tijd!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-04 23:21

Sorry ik moet het evenkwijt, ik ga morgen weer rijden na een lange tijd!!
EN ik heb er echt zin in!!
Ik heb wel verzorgpony's 12 haffen van een fokkerijtje maar daar rij ik nog niet op en ze zijn nu ook allemaal hoogdrachtiog dus we wachten er nog evben mee.
Bovendien is het wel goed voor me weer een keertje les op een manege want de haffen zijn allemaal 1 tot 1,5 jaar niet bereden dus dat gaat een hele klus worden maar morgen ga ik weer even alles naar boven halen hahaha
Na een paar maanden hebik namelijk altijd het gevoel dat ik het helemaal verleerd ben (valt wel mee hoor maar het gevoel)
Dus morge ga ik er tegen aan!!!

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 12:58

Leuk hoor! Ik ken het gevoel op mijn oudje rijd ik al 2 jaar niet meer nu mag ik aankomend weekend een pony van iemand doen en ook rijden lekker hoor!
Ben wel bang dat ik straks weer de smaak te pakken krijg jij ook?

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 13:00

Ik ken het gevoel Lachen

Heel veel plezier morgen!

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-04 19:03

gouda schreef:
Leuk hoor! Ik ken het gevoel op mijn oudje rijd ik al 2 jaar niet meer nu mag ik aankomend weekend een pony van iemand doen en ook rijden lekker hoor!
Ben wel bang dat ik straks weer de smaak te pakken krijg jij ook?


haha ja idd , alleen zijn mijn verzorghaffen hoogdrachtig dus ik zal toch even moeten wachten hahah.
Maar ik heb nu sinds een maandje werk dus als ik geld heb ga ik gewoon lekker op de manege rijden!!
Heb ik ook weer tijd om even weer in te komen , aangezien al die haffen al 1 tot 1,5 jaar niet bereden zijn....
Dus ik ga er tegen aan!!

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 19:44

veel plezier he en succes met je verzorghaffen he laat je wel weten hoe de bevalling bji ze verloopt?

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-04 19:46

Jaa zeker weten !!
Vallee is de 19e uitgerekend maar is altijd ong 10 dagen later dus binnekort hoor je het wel en de rest van de veulens volgt dan ...

Charaz

Berichten: 24291
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 19:50

Valé Knipoog

die zijn altijd wel braaf als je er op stapt, heb zelf op Albonny en keer zonder zadel gereden toen ze al een tijd niet was bereden.

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-04 22:48

newforestlover schreef:
Valé Knipoog

die zijn altijd wel braaf als je er op stapt, heb zelf op Albonny en keer zonder zadel gereden toen ze al een tijd niet was bereden.


weet dat je dat zo schrijft, alleen weet de e met dat streepje niet te vinden ..........dus schrijf ik het zoals je het uitspreekt hahah

en ja stappen zal wel lukken denk maar of ze bij de rest ook braaf zijn??Misschien een beetje heel enthousiast in galop ofzo??
Ik zal het wel zien, kom er vanzelf achter he hahaha Haha!