raad gevraagt !

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
pepijntje
Berichten: 117
Geregistreerd: 28-11-02

raad gevraagt !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-04 21:51

Het zit eigenlijk zo, ik verzorg 2 paarden, 6 op 7, in de zomer ga ik elke dag. Maar het probleem is dat ik in de wei moet rijden en die is echt heel snel glad. Ik moet in de winter noodgedwongen 6 à 10 weken stoppen omdat het gewoon veel te gevaarlijk is en dat risico wil ik niet nemen! De eigenaresse heeft me gezegt (1,5 jaar geleden) dat ze wel eens met de paarden in de bos wou gaan zodat ik altijd kon rijden. Maar helaas komt het er gewoon niet van. Ze zegt het wel dat ze dat gaat doen maar er gebeurt niks! Ik denk dat ik haar eens ga vragen wanneer dat ze nu eindelijk de bossen in gaat! Maar ik twijfel omdat ik niet arrogant wil ovekomen, ik mag immers al blij zijn dat ik ze mag rijden en ze verzorgen. Wat vinden jullie wat ik moet doen?

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 22:01

Vragen of je een keer met iemand anders mag?

Kalkoenen indraaien als er ijzers onder zitten?

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 22:02

Gewoon vriendelijk ernaar toestappen en eens vragen van 'Joh een hele poos terug had je het over die buitenritten, ik weet niet hoe je daar nog over denkt? Het zou me wel leuk en fijn lijken om dat eens te gaan doen '
Iets in die richtig, ik bedoel dan kom je toch niet arrogant over vind ik?

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 22:34

en je kan er natuurlijk aan toevoegen dat het fijn is voor de paarden als ze in de winter ook gewoon hun beweging kunnen krijgen

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 16:51

Inderdaad, gewoon even naar vragen. Misschien is de eigenaresse het gewoon vergeten.

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 16:55

gewoon ff vragen, en mssn kan je er een grapje van maken. zo iets van het was leuk in het bos he? gewoon leuk-aardig vragen is helemaal niks arrogrants aan hoor!!

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 17:05

Ik zou het ook gewoon vragen, nix geks aan!
Met Siki wilde ik ook graag lessen nemen en ik dacht van joh wat moet die eigenaar wel niet denken dat ik vanalles met haar paard wil gaan doen, ik mag er immers al op rijden.
En wat bleek; ze was superenthousiast en vond het geweldig dat ik van alles wilde ondernemen met haar paardje!