Trix is er niet meer ...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Trix is er niet meer ...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-04 20:36

Trixie is verkocht Verdrietig

Zaterdag na de les had Fabienne, instructrice, me al 'gewaardschuwd'.
Ze zei dat we volgende week een buitenrit zouden maken, en we waren over de pony's waarmee we zouden gaan aan het babbelen.
Ik zei : 'Dan ga ik met Trixie hé!'
Zij: 'Jaja, dat zal geen probleem zijn, ALS ze er dan nog is'
'Hoezo?'
'Lou (handelaar ofzo) is hier vandaag geweest, om wat paardjes mee te nemen.'
'Oh ...'
Kom ik net online op msn, zegt Sarah dat Trix verkocht is Verdrietig

Ik zal ze zo missen, was ongeveer nog de enige pony waar ik mee kon rijden ... En ze is vooruit gegaan sinds ik ermee reed ... Verdrietig

En ik ben niet de enige die d'r zal missen, Breeze, haar vriendinnetje ...
Ze zijn samen aangekomen, allebei tinkers, en ze waren zo aan elkaar gehecht Verdrietig

Vorige zondag hebben we nog onze eerste dressuurwedstrijd gereden, 8e en 9e van de 12, niet fantastisch, maar ik was zo trots, ze is nog maar 4.
Afbeelding
Anja, ik en Trix ...

Tropico
Berichten: 1333
Geregistreerd: 18-11-03
Woonplaats: In een hutje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 20:39

aah dat is rot.
mooi beesie zo te zien op de foto.
hopen maar dat ze een goed tehuis vind.
sterkte Ach gut

Anjatjeuh

Berichten: 3598
Geregistreerd: 18-03-03
Woonplaats: Leuven, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 20:42

Ik vind het echt zo vreselijk voor u hè meisje, hopelijk is ze er morgen nog, dan trek ik nog wat foto's.
Dit is natuurlijk het rotte aan op een manege rijden hè, zeker als je op van die jonge pony's rijd.
Zoals What-Ever heeft Trixie nog een toekomst, het is voor haar misschien beter dat ze verkocht is,
het is een super pony die volgens mij niet veel moeite gaat hebben om een goed baasje te vinden.
Ik herinner me nog goed toen Shirley verkocht was, ik heb een paar dagen elke avond geweend,
en waarschijnlijk zal je dit ook een tijdje hebben, maar onthoud dat als je een schouder nodig hebt ik er altijd voor je ben Ach gut

zilverster

Berichten: 2150
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 20:46

Ag meisje! Vind het zo erg voor je!
Ze is echt een van de mooiste tinkers die ik heb gezien!
Hopelijk krijgt ze een goed baasje in Duitsland!

Sterkte Ach gut

Larish

Berichten: 7417
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 20:46

Echt rot meis. Het is helemaal niet leuk om je lieveling te moeten kwijtraken. Ik weet er alles van. Ach gut
Hopelijk krijgt ze een fijn baasje.
Laatst bijgewerkt door Larish op 15-03-04 20:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-04 20:47

Danku Ach gut
Ik had het wel verwacht, maar naar de Duitsers is iig beter dan naar de handelaar ...

Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 20:47

wat minder.... Ach gut
succes met het verwerken!

Genial

Berichten: 155
Geregistreerd: 30-12-03
Woonplaats: Meerhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 20:47

Veel sterkte! Het is een heel mooi paardje... Denk vooral maar aan de toffe momenten die je ermee gehad hebt. En hopen dat ze bij lieve mensen terecht komt, kan ze iemand anders net zo gelukkig maken als jou.

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 20:48

Mooi beestje!
Aaah wat rot dat ze verkocht is joh!!
Hopelijk krijgt ze een fijn baasje!

Marengo_82

Berichten: 988
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: België, tegen Mechelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 20:50

Hey Mien, ik vind het echt heel erg voor u. Dat is de stank voor dank die ge krijgt bij manèges hè, ge leert paardjes op om ze daarna voor een hogere prijs te verkopen. Het is zwaar, maar wie weet, ooit, na veel jaartjes sparen, kan jij je droompaardje eens kopen en dan nooit meer dit slecht gevoel moeten meemaken. Ik leef met je mee! Als je een babbeltje nodig hebt, je weet mij wonen hè. Ach gut (Je zou eens moeten weten hoeveel ik al geweend heb, en soms nog doe, nadat ik Syrah en Riverdan heb moeten achterlaten)

En in de paasvakantie kom je toch lekker Marengo (en wie weet Nobel Schijnheilig ) een paar keer rijden en vd'en, die ga ik nooit verkopen hoor!

_Emma_

Berichten: 6275
Geregistreerd: 18-04-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 20:51

Ik vind het heel erg voor je he, dat weet je Ach gut
Heel veel sterkte, ik hoop dat Trixie een goed tehuis krijgt...

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 20:51

Jeetje dit is altijd zo poedersuiker om mee te maken zeg! Heel veel stertke ermee Ach gut Heel mooi beessie is het!

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-04 20:53

Ik weet dat ik niet de enige ben, maar ze was gewoon een paard uit te 1000-en voor mij Verdrietig
En in de Paasvakantie kom ik zeker eens langs
Dankje allemaal Ach gut
Ik heb al ff kunnen uithuilen bij m'n ouders Scheve mond

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 21:01

Ik hoor het nieuws juist op msn. Echt vreselijk, ik had al meerdere foto's van haar gezien, en ik vind haar echt mooi. Het zal wel moeilijk voor je zijn nu, maar hopelijk komt ze goed terecht. Als je wil, je kan altijd tegen mij zeveren op msn he.

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 21:05

dat is echt erg!!! ik heb ook atlijd schrik als ik naar de manege ga en dan ineens mijn lieveling pony weg is
veel sterkte he meid!!!

renate85

Berichten: 2466
Geregistreerd: 01-03-04
Woonplaats: Ederveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 21:07

echt minder dat ze weg is!
is een mooi beestje. Vingers aflikken .....heel veel sterkte meid!

Ploeps
Berichten: 264
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: naaldwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 21:14

Ah meis.. heel veel sterkte ermee.. k weet hoe het is om je lievelingspaardjeh kwijt te raken.. de mijne was zelfs ingeslapen.. Verdrietig maar gelukkig is het nog lang niet zo ver bij jou.. heel veel sterkte ermee hoor Ach gut

Titsia

Berichten: 3078
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Kuringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 21:21

reageer hier maar ff want msn deed weer raar, echt jammer dat ze al weg moet, heb het ook veel mee gemaakt op mdh, leuk dat je toch ook bij je ouders terecht kunt!! Sterkte meisje

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-04 20:51

Dankje allemaal Ach gut
Ze blijft nog tot donderdag, Anja is het gaan vragen.

Morgen ga ik nog naar de manege, evt als het gaat ook rijden ...

Satine

Berichten: 924
Geregistreerd: 11-12-03
Woonplaats: Heist-op-den-Berg - België

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 07:37

Hey Mientjeuh

Wat erg voor je dat je je lieveling nu zo gaat moeten missen, ik begrijp perfect wat je bedoelt hoor. Ik rijd nu sinds oktober op Azzaro (ook op Meerdaalhof) en weet dat het eigenlijk de bedoeling is dat ze hem gaan verkopen. Ik hoop eigenlijk ook dat hij verkocht wordt, dan hoeft hij tenminste niet een manègepaard te worden, want hij wordt ook nog maar 4.
Het is natuurlijk nooit leuk je lieveling te zien vertrekken en afscheid te nemen, maar bedenk eens wat het leukste voor haar is: altijd maar in manègelessen meelopen of een leuk baasje hebben en ook de wei op kunnen... Het is heel hard, maar waarschijnlijk zal ze nu een beter leven krijgen nu, het was zo'n leuk paardje.

In ieder geval: veel sterkte en ik hoop dat je nog een laatste keer met haar kan rijden (vraag desnoods of je niet in mijn les mag meerijden, Yannick vindt dat helemaal niet erg hoor, van 21u-22u vandaag in de "studentenles").

Veel liefs

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 07:58

he wat rot dat ze weg is... ik heb al HEEL veel paardjes onder mijn neus verkocht zien worden... het is en blijft altijd rot en vervelend!

Wel wil ik even zeggen dat ik natuurlijk hoop dat ze een leuk baasje krijgt, maar manege paard zijn is echt zo slecht nog niet? mensen doen altijd alsof manege paarden zo zielig zijn, echt van die stakkers, die veel beter verdienen, maar dat zal best wel meevallen hoor.
Sterker nog er is bij ons op de manege een klein ponytje die ze al een aantal keer hebben geprobeert te verkopen, en telkens brak ze uit en kwam terug naar de manege... zou ze dat echt gedaan hebben als ze zo'n verschrikkelijk leven op de manege had?

weer ontopic: het blijft klote!

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 10:04

Wat vervelend zeg .. Verdrietig weet eigelijk niet zo goed wat te zeggen, heel veel sterkte dan maar ..

Eilandje

Berichten: 2825
Geregistreerd: 05-01-02
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 12:29

Mientjeuh, heel erg jammer voor je. Helaas kan je er niks aan doen... Gewoon vandaag er het beste van proberen te maken en er van proberen te genieten.

(Misschien toch maar eens proberen een bijrijdpaard vast te krijgen bij die mens in Herent van wie ik je het telefoonnummer eens heb doorgegeven, weet je nog?)

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-04 14:02

Ik dacht dus vandaag met Elke (free) te gaan wandelen, niet dus Verdrietig
We hebben net gebeld en Marc zei dat hij beloofd had dat ze niet meer gereden ging worden ...
Ik dacht dan toch nog te gaan, maar m'n ma vindt het niet de moeite Scheve mond

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-04 14:19