wat vinden jullie van een vrouw als hoefsmid?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 18:57

Leuk topic dit..Ik leer ook voor hoefsmid en ben toch echt vrouw Haha! Onwijs grappig,sommige reacties van klanten.....'waarvoor ben je aan het leren?' Ik: Voor kapster,daarom loop ik stage bij een hoefsmid' Haha!
Super is dat!
Velen moeten even aan het idee wennen,maar vinden het onwijs leuk! Ik ook!


KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 17:57

Lovekembely, op welke school zit jij dan? Ik zit op deurne.

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 09:57

lovekembely schreef:
kelly, ik ben die ene gezellige van die 2 op pretflat 315! Haha!


Euh...315,dat zijn Jolanda en ik toch? (of lag ik nu op 313?)... Verward ...Maak u bekend,ik gok op Jolanda mijn kamergenoot.Whaha Haha!

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 22:10

Dat stage probleem ken ik...Het heeft echt veel moeite gekost,toen ik echt iedereen hier had gehad,maar nog geen plekje had,zat ik er echt helemaal doorheen..De botste opmerkingen heb ik naar mijn hoofd gekregen..Gelukkig kon ik via via toch bij iemand terecht,waar ik het reuze naar mijn zin heb!! We lachen wat af! En ik leer er ook ontzettend veel..Ben dan ook blij dat ik mezelf toen bij elkaar had geraapt en door was gegaan!

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 09:39

Op zich een leuke idee hoor biepmiep,maar ikzelf heb daar eigenlijk niet zo'n behoefte aan...Ik vind me zelf niet beter/minder of aparter omdat ik als vrouw voor hoefsmid leer..Ben daarbij ook helemaal niet ge emancipeerd,wil alleen maar hoefsmid worden!
Al is het natuurlijk wel leuk om ervaringen van andere vrouwelijke smeden te delen Knipoog Misschien toch maar eens over nadenken Tong uitsteken


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ikkedus, JeRekers, Laurora en 32 bezoekers