Help! Wat moet ik doen!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 19:03

Sowieso zal je met ene kind er bij veel minder tijd over hebben voor je 4 beessies....een baan, een kind....er zal, hoe hard het ook klinkt, hoogstwaarschijnlijk wel iets weg moeten.

Ik zou *maar ja..ik zou ook steun krijgen van mijn familie dat weet ik zeker* het weiland wat je hebt omheinen *vraag anders eens wat hulp op Bokt...werkt ook nog weleens Knipoog * verkopen wat het makkelijkst verkoopbaar is en jou de meeste tijd en geld kost verkopen...
BV: 1 rijpaard houden voor jezelf, het ezeltje als gezelschap en de shet voor je kind later?
Het is maar een voorbeeld en je moet vooral doen wat je hart je ingeeft.

Niet je hobby opgeven in ieder geval...die beestjes zullen er zijn en eigenlijk zou ik daar meer vertrouwen in hebben dan *sorry sorry* de mensen om je heen.

Zoals ik begrepen heb ben je onverwachts zwanger? *zo niet sorry* en dan vind ik eerlijk gezegt dat ze ook wel wat rekening met jou mogen houden.
Geeft je vriend zijn hobby op voor je zwangerschap?
Je bent tijdens een zwangerschap sowieso emotioneler....en dan vind ik de manier waarop ze nu bezig zijn gewoon te ver gaan.

Weten hun dat je je zo aan het opvreten bent?
Dat je gestresst bent, buikpijn, maagpijn en huilbuien hebt?
Dan weten ze waarschijnlijk ook dat dit je happy maanden moeten zijn, en niet je stress maanden, dat krijgt de baby heus allemaal mee hoor.

Ik vind het onwijs rot voor je..ik zou verder geen oplossing weten...enige is dat het ook jouw leven is...en dat ik even helemaal eerlijk het me afvraag waar die mensen het lef vandaan halen om jou zo even helemaal over de rooie te helpen!!
Ze zouden je moeten steunen en helpen met een oplossing op een positieve manier.

4 Is teveel....ik denk niet dat je dat gaat redden met de rest van je leven erbij...maar helemaal niets is te weinig.

Succes en sterkte *zit zich hier nu ook op te vreten Bloos! *

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"



Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 19:22

Dus als je je paarden niet weg doet heb je je vriend niet meer of alle dagen ruzie?
Sorry hoor...maar klinkt mij als chantage in de oren.... *sorry sorry sorry*
Zit hij zo vast aan zijn familie? *omdat iedereen zo aan het zeuren is daar*
En kan je anders geen goed gesprek met hem beginnen, dat je hem gewoon eerlijk vertelt dat jij ongelukkig wordt als al je paarden weg moeten en dat jullie tot een compromis komen?
Alhoewel ik sowieso vind dat die jou hoort te steunen...jullie krijgen een kind...dan moeten jullie toch ook samen een oplossing kunnen bedenken?
Of wandelt die gewoon zo achter de rest aan zonder aan jouw ge;ul te denken?

*ken hem niet ik weet het, maar zo komt het nu even over*

Anders gewoon 1 paard mogen houden...je hobby, je ontspanning, je maatje?

Kom in ieder geval even tot rust en praat met hem...want als je op deze stressvolle manier verder gaat, ben je straks je paard en je kind kwijt *klinkt extra hard maar stress kan je lichaam heel erg beinvloeden*

En misschien dat iedereen om je heen het erg goed bedoelt, maar houden ze hier wel rekening mee?

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 02:00

Vriendje aan de kant zetten als je zwanger bent is idd een beetje impulsief *vooral als je gierende hormoontjes hebt*

Het klinkt gewoon heel erg rot dat iedereen haar zo tegen werkt in haar omgeving.
Vooral omdat ik altijd geleert heb dat dit een fijne tijd moet zijn, en dat stress een absolute don't is.

Maar er zal heus wel een oplossing voor zijn...bedenk alleen wel dat als je nu de weg van de minste weerstand kiest *paardjes wegdoen* je er laten onwijs veel spijt van kan krijgen.

Het gaat nu dan even goed, paarden zijn weg, kindje komt...maar wat dan?
Wat is het volgende wat jij op moet geven of weg moet doen?

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AmyJamess, carina, estell__, fransje23, GoogleAdsense, Maanon_, onpaard, rien10, Rijsa, StonedRomy, Symke, xRooss en 76 bezoekers