paard kreupel...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
DanielleB

Berichten: 5220
Geregistreerd: 29-02-04
Woonplaats: in friesland

paard kreupel...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-04 18:04

Mijn lieve verzorgpaardje Asseliene (fries paard) is kreupel geworden.
ik heb zonet een mailtje gekregen, maar we weten nog niet hoe het gekomen is. Ik heb over 2 weken een wedstrijd en ik hoop niet dat ze al te lang kreupel blijft, ook omdat ze veel beweging nodig heeft en eigenlijk elke dag moet worden bereden

Jammer maar ik hoop dat ze snel beter is...

Lovers

Norma: M2 + 3 en B + 5, Bastygo: L2 + 8 en B + 0, Xaphyre - dame: L1 + 11, Stal Liano's Douwe: Z1 + 10, One for the Money: L1 + 8



DanielleB

Berichten: 5220
Geregistreerd: 29-02-04
Woonplaats: in friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-03-04 16:23

ja ik spoel haar been elke dag af en ik stap even 10 minuutjes ofzo per dag even met haar. nee ik ga niet te snel rijden en als ze niet over een dik week beter word dan zeg ik het concours af. het is verder een heel lief beessiej.. eind mei krijgt mijn andere pony.. ( we weten de ras er niet van een veulentje!! ik heb er zo zin in, want mijn pony heeft ook heel aparte vlekken dus ik zal zien wat er uit komt. ze is al heeel dik dus ze staat lekker stil en ik stap soms nog even een stukje met haar.

Norma: M2 + 3 en B + 5, Bastygo: L2 + 8 en B + 0, Xaphyre - dame: L1 + 11, Stal Liano's Douwe: Z1 + 10, One for the Money: L1 + 8

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Arlette1991, ChelseaAyLee, Dido2316, herous, josien_m_, pandour4evuh, Raamzicht, Saartjuh_b, YvonneV en 97 bezoekers