Hij is er! kwijl kwijl

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Diva

Berichten: 2613
Geregistreerd: 02-10-03
Woonplaats: Ede

Hij is er! kwijl kwijl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-04 23:31

Ik kwam net om 21.30 uur terug van mn werk en mn hoofdstel is binnengekomen.... wauw wat is ie mooi!

Het is een norton halsterhoofdstel in knalrood Bloos! (is leuk bij mn zwarte merens !)

Afbeelding

Morgenmiddag meteen passen maar ik heb em naast mn gewone hoofdstel gehouden en de maat is (zover ik zo kan zien) hetzelfde. Wauw ik kan niet wachten tot morgen!

Zo dat moest ik echt ff kwijt sorry hoor! Ik ben er zoooo blij mee, wilde ik al heel lang!

OutdoorRiding.nl - Endurance Riding Wear - Kerrits, Performa Ride, Irideon, TuffRider, Goldfinch & Rackers Wear endurancebroeken!


Diva

Berichten: 2613
Geregistreerd: 02-10-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-04 23:41

Ik ga morgen meteen foto's van d'r maken met d'r nieuwe speelgoed om hihihi, ze heeft ook al verschillende rode dekjes,deken, peesbeschermers etc!!!

Ik heb em bij goedhard in wierden (almelo) vandaan. www.goedhard.nl

Zijn daar echt goed. adviseren je en verzenden je spullen ook (als je niet zo ver wilt rijden Knipoog )

Ik heb em dinsdag besteld en geld overgemaakt. het geld hadden ze woensdag binnen, kreeg netjes een email dat ie meteen verstuurd werd, en is vandaag afgeleverd in een keurige doos, met bolltjesplastic erin en het hoofdstel dan he. Hij kost incl teugels 79 euro! (en 4.50 verzendkosten) Ik ben dik tevreden!

OutdoorRiding.nl - Endurance Riding Wear - Kerrits, Performa Ride, Irideon, TuffRider, Goldfinch & Rackers Wear endurancebroeken!

Diva

Berichten: 2613
Geregistreerd: 02-10-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-04 23:50

Nee je kan ze gewoon mailen met wat je wilt hebben. dan krijg je dezelfde dag (tenminste bij mij) een mail terug of het op voorraad is en het rekening nummer voor de betaling. Ik heb girotel en zij ook en het was er dis in 1 dag. Je kan ze denk ik er ook over bellen maar ik heb gemailt.

OutdoorRiding.nl - Endurance Riding Wear - Kerrits, Performa Ride, Irideon, TuffRider, Goldfinch & Rackers Wear endurancebroeken!

Diva

Berichten: 2613
Geregistreerd: 02-10-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-04 11:21

Yorghos schreef:
Wat voor materiaal is het? Gewoon leer?
Ziet er mooi uit, hoor.


nee is van plastic achtig spul, net als biothane zeg maar!

OutdoorRiding.nl - Endurance Riding Wear - Kerrits, Performa Ride, Irideon, TuffRider, Goldfinch & Rackers Wear endurancebroeken!

Diva

Berichten: 2613
Geregistreerd: 02-10-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-04 11:42

Spetterlover schreef:
woow mooi zeg !!
fotooooo als je paardje hem om heeft Schijnheilig



Vanmiddag heb ik vrij genomen (errug he) en dan ga ik em passen! Ik maak vanmiddag meteen foto's voor jullie!

OutdoorRiding.nl - Endurance Riding Wear - Kerrits, Performa Ride, Irideon, TuffRider, Goldfinch & Rackers Wear endurancebroeken!

Diva

Berichten: 2613
Geregistreerd: 02-10-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-04 13:56

Dizzy schreef:
MOOI!

En bedankt voor de site van Goedhard!
Ik ben al een poos op zoek naar een adres voor Endurance-zadels, en dankzij jou heb ik die nu!!


You're welcome!!! Haha!

OutdoorRiding.nl - Endurance Riding Wear - Kerrits, Performa Ride, Irideon, TuffRider, Goldfinch & Rackers Wear endurancebroeken!


Diva

Berichten: 2613
Geregistreerd: 02-10-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-04 19:42

Tadaaaaaaa hij past!!!


Afbeelding


Bij deze aub niet letten op haar mallootige voorbeentjes hihi
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Diva op 12-03-04 20:24, in het totaal 1 keer bewerkt

OutdoorRiding.nl - Endurance Riding Wear - Kerrits, Performa Ride, Irideon, TuffRider, Goldfinch & Rackers Wear endurancebroeken!

Diva

Berichten: 2613
Geregistreerd: 02-10-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-04 20:25

pmarena schreef:
Oeh , staat goed zeg !!

Daar past een knalrooie Torsion eigenlijk veel beter bij dan een Barefoot.. Schijnheilig Knipoog



Haha nou ik vind dit zo wel opvallend genoeg haha!

OutdoorRiding.nl - Endurance Riding Wear - Kerrits, Performa Ride, Irideon, TuffRider, Goldfinch & Rackers Wear endurancebroeken!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Christel1, Esther_r20, LuckyReining, Marcato, Patriesje, Vlindy, Waratje en 122 bezoekers