Vandaag naar mijn nieuwe verzorgpony Jerai geweest

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-01 17:42

Ik zou vandaag eigenlijk met Patricia (van wie Jerai is) gaan, maar Patries was ziek (beterschap Patries!) Dus mocht ik Jerai vandaag alleen doen.
(Ik heb al een paar keer eerder op Jerai gereden omdat Patricia al een vriendin was)

Ik was best vroeg dus de paarden stonden nog in de wei. Ik d8 Jerai even te gaan pakken... Jerai dacht daar dus anders over Frusty Ze stond met 3 andere paarden in de wei dus dat maakte het nog moeilijker, stond ik daar tussen 4 paarden.Na ongeveer een half uur gaf ze het op en stond ze stil en liet ze zich zo pakken, had ze dat niet eerder kunnen doen? Verward *LOL* Toen gepoetst, dan is ze echt zooo lief Lovers
Toen wou ik haar gaan longeren omdat ze altijd erg fris is, maar kon geen longeerlijn vinden Frusty
Dus toch maar gewoon erop gegaan, ze had in de wei tenslotte ookal lekker lopen racen.
Ik ging zitten en sjoef... Jerai gelijk draven. Ik had haar wel snel terug en ben toen eerst een tijdje gaan stappen, wat figuren en af en toe halt houden. Toen liep ze heel ontspannen.
Toen draafde ik aan en sjoef.... Jeraitje weer racen!!! Cool Ik kreeg haar niet in een rustige draf dus ben maar weer gaan stappen, toen ze weer helemaal onspannen was heb ik het nog een keer geprobeert, maar toen ging ze nog harder, ze ging zelfs in galop, en maar door racen.... Toen had ik haar gestopt en ben ik voor de rest maar gaan stappen, wat figuren enzo, ze liep toen wel weer lekker ontspannen, lekker kauwen op het bit en soms zelf met haar hoofdje netjes naar beneden Lovers
Toen heb ik haar op stal gezet. De volgende keer neem ik mijn eigen longeerlijn wel mee, voor het geval ik hem weer niet kan vinden daar. Is toch wel handig om haar van te voren eerst te longeren. Dat Extreme duivel tje Lovers

De vorige keer dat ik haar reedt kreeg ik haar wel in een ontspannen draf, maar dat was in de zomer, dus lekker heet *LOL* (maar dan nog racet ze graag).

Ik denk wel dat ik spierpijn ga krijgen, had namelijk al een tijdje niet meer gereden.
Daarna ben ik nog naar Charmotte en Bucephala geweest Lovers

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Charmotte op 2001-12-08 16:44 ]</font>

Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-01 17:54

Heej Nik,
dan had ze dus een van haar Extreme duivel Boos! Koe Frusty *LOL* buien. Als ze je eenmaal kent laat ze zich heel makkelijk van het land pakken hoor, dat doet ze altijd als ze iemand nog niet kent en ze zal dus wel een pestbui hebben gehad. Er ligt een longeerlijn in de keet en er hangt er een langs de bak. *LOL* duurde ook een half jaar eer dat ik daarachter kwam. ik denk dat ik morgen wel weer beter ben, dan help ik je wel. Was de stal nog erg vies??

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-01 18:05

Heej,
Wat handig van het weiland en de lingeerlijn Haha! Schijnheilig Clown
Ach kom je vanzelf allemaal achter
Heel veel succes ermee en hopen dat Charmotte er gauw bovenop komt en dat je lekker van start kan met Jerai Lachen Knipoog
Knuf Tamaar

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-01 18:30

De stal was niet zo vies Patries, heb ook een heel verslag in je map geschreven.

Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-01 18:47

Gelukkig maar, anders had je na dat half uur achter d'r aanlopen ook nog eens een "mesthoop die jerai's stal heet" om uit te mesten. Party!!

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-01 18:53

had daarvoor al uitgemest, voor ik haar uit de wei ging halen Lachen

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-01 19:34

gaaf hoor
3 verzorgpaardjes Party!! maar jerai was dus een beetje een Extreme duivel
toch wel handig ja.. van die longeer lijn *LOL*
en wat is er met charmotte dat je niet kan rijden?/heb gereden?

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-01 00:35

Ze is wat aan de dunne kant. Als ik nu ga rijden is ze heel snel kreupel, w8 dus nog maar een tijdje tot ze weer helemaal perfect is