Voor de derde keer les met Razinda vandaag!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-01 02:18

Razinda ging vandaag top! Ik had er al bijna een week niet op gezeten Haha! en heb dus eerst maar even goed gelongeerd. Ze ging lekker tekeer, bokken en steeds schrikken van mijn vriendin die tevens mijn instructrice is! Lachen
Maar heel beheerst enzo, mooie ruime passen. Op een gegeven moment gleed ze ineens uit, en viel op haar zij in de bak! Ik schrok me rot! Ze was zelf ook geschrokken maar draafde weer door en leek niets te hebben.

Toen ging ik erop. Ze liep meteen heel fijn. Voorheen kroop ze achter het bit en ging ze heel diep lopen zodat ik geen contact meer had met haar mond. Nu kan ik haar tegen het bit aanrijden en voel je haar echt van achter werken en druk van voren zoeken. Heerlijk gevoel is dat. Alleen 1 tempo houden vindt ze nog moeilijk, maar dat komt ook wel. Galop ging super, heel beheerst. Ik heb ook voor het eerst met een dressuurzweep gereden. In het begin vond ze het wat eng, omdat ze dat ding in haar ooghoeken zag. Ik moest haar een paar keer aantikken als ze niet in 1 keer op mijn been reageerde. In het begin schrok ze een beetje maar al snel begreep ze wat de bedoeling was. Been, niet meteen reactie, dan een klein tikje met de zweep. Dat ging eigenlijk heel goed. Razin was drijfnat en moe! Lovers

Toen Jur gereden en die was gek! Ze ging behoorlijk hard en ze ging zelfs een keer aan de kletter, al bokkend, maar gelukkig bleef ik zitten en kon ik haar weer sturen en hebben we lekker een poosje doorgegaloppeerd. Ook zij ging lekker.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-01 10:15

Ik heb vrijdag altijd vrij dus daarom heb ik mijn les dan gepland, want mijn instructrice heeft zaterdag zelf les met meerdere paarden en zondag is ze meestal op wedstrijd.

De andere 4 dagen dat ik werk, moet ik inderdaad in het donker. We hebben nog hele slechte verlichting, dus ik rij dan niet graag. Er staat nu nog 1 paal aan de korte zijde, een soort spotlight zeg maar, zodat er maar een klein stukje goed licht is en de rest half donker, en ook de hoeken achter de lamp zijn heel donker en daar zien de paarden altijd spoken. Het is niet fijn rijden, dus ik rij dan ook weinig.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, daaf4ever en 158 bezoekers