Kinderen en sporen

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 23:42

Bij het lezen van de titel dacht ik: 'Ja, en?' Er zijn IMO echt wel kinderen die capabel genoeg zijn om op een verantwoorde manier met sporen te rijden. Kinderen die daarin goed zijn begeleid door volwassenen die er ook op een verantwoorde manier mee kunnen rijden. Er zijn IMO ook genoeg volwassenen die hun been niet kunnen stilhouden of het doodnormaal vinden dat je je paard bij iedere stap tussen z'n ribben port. Ik vind jouw probleemstelling dan ook heel eenzijdig.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 08:53

fsoudan schreef:
Ja uiteraard zijn er volwassenen genoeg die ze niet goed kunnen gebruiken... Maar daarvan verwacht ik dat die weten waar ze mee bezig zijn! (...)
Van de week ging bij mij op stal nog een paard in de opstand omdat de sporen verkeerd werden gebruikt .... Door een volwassen persoon Boos!


Je geeft het met dit voorbeeld zelf al aan dat niet iedere volwasse weet waar hij of zij mee bezig is. En die persoon die jij beschrijft is heus niet de enige. Knipoog

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 09:18

Mijn ervaring is trouwens dat kinderen in dit soort gevallen eerder geneigd zijn hun gedrag aan te passen als je hen erop aanspreekt dan volwassenen...

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DenieesB, marloesxx en 31 bezoekers