Handelaars & probleempaarden (discussie)

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Jady

Berichten: 2099
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 14:45

Ik heb nu mijn welsh ruintje te koop omdat mijn zusje er simpel weg niet consequent genoeg voor is.
Ik probeer hem nu al een aantal maanden particulier te verkopen,maar als hij binnenkort niet weg is gaat hij toch naar de handelaar.
Liever heb ik dit natuurlijk niet,maar mijn ouders hebben ook geen boom op hun rug en houden hem nou eenmaal niet omdat hij zo lief is op stal.
Het is een heel leuk beestje,waar zeker nog heel wat uit kan komen,maar mijn zusje is gewoon niet consequent genoeg en ik ben er te eigelijk te groot voor.
Het is een heel leuk paardje die echt goed kan springen,en met de juiste ruiter ook in de dressuur nog wel wat winstpunen kan binnenhalen.
Maar uit liefdadigheid kunnen we hem nou niet houden,mijn ouders vinden paarden een dure hobby,en we moeten er dan ook wel plezier van kunnen hebben.
En aangezien we hem particulier niet kwijt raken,gaat hij waarschijnlijk ook naar een handelaar.

De Hemel Op Aarde, Is Op De Rug Van Een Paard


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Esperanza, Lalladidoo, laura22, Poety, tienus63, xdesix en 46 bezoekers