Op Barley gereden + filmpje

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-01 19:42

Ik heb vandaag op Barley gereden en voor het eerst was ze rustig. We beginnen aan elkaar te wennen denk ik. Dat geeft me toch wel een goed gevoel.

Stilstaan is niet haar grootste hobby en langzaam draven ook niet hihi.

Ik heb ook nog een stukje galop gedaan. Ze spoot weg maar na drie passen was ze alweer rustig. Braaf paard heb ik he?

Hopenlijk blijft het zo goed gaan en kan ik binnenkort gewoon los met haar rijden.

Voor filmpjes kijk op http://www.welshcob.nl/barley/filmpjes/

bij filmpje nr 36 rijd ik en op nr 41 ga ik net afstappen.(niet zo intressant hoor)
andere filmpjes zijn van Barley is stap-draf en galop zonder ruiter.

_________________
<FONT COLOR="PURPLE">"Be wary of the horse with a sense of humour."
</FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Heike op 2001-12-06 18:42 ]</font>



Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-12-01 14:31

Inderdaad een hele vooruitgang. Vorig jaar kon je haar niet eens aaien. En nu kan ik er al op rijden.

Ik probeer drie keer te rijden in de week en dan maar een kwartiertje. Soms is het twee keer. Och ja we nemen de tijd. Ze krijgt ook zoveel te verwerken in realtief korte tijd.

De draf is echt heel goed. Heel ruim. Ze zit trouwens ook heerlijk. Maar ze is wel heel gevoelig. Dus niet teveel in de mond zitten. Eigenlijk helemaal niet. Gewoon op je zit(en stam) rijden en dan gaat het heel goed.

Jaja ik ben heel trots op mijn meisje die toch wel een hele dame aan het worden is

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Chant1982, Cjuan, criollo_yess, Misslev, s1993, VenoSnorlax, WendyKtH, Wispeltuur en 144 bezoekers