tips en hints

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
HorseyLover

Berichten: 1349
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Leidschendam

tips en hints

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-04 15:49

het leek me wel leuk om een topic te starten waar je allerlij tips en hints neer kan zetten voor anderen om met je paardje te doen, dan kan met alles te maken hebben: het rijden, de verzorging, of iets anders dus bijvoorbeeld dit:


- je kan in plaats van anti-klit middel gewoon een laagje creme-spoeling in een spuitfles doen en de rest aanvullen met water.

- je kan in plaats van hoevenvet babyolie gebruiken, blijft het zand niet aan de hoeven plakken.


dus ik zou zeggen, kom maar op met je tips Pling *LOL*

(ik weet trouwens niet of hier al een topic over was en of het op de goede plek staat)

Annash
Blogger

Berichten: 26477
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 15:52

hmmm dit lijkt me eerder wat voor vraag maar raak ofzo.. crea bea is gewoon voor gedichten e.d.!

tip van mij: als je paard zn staart schuurt, na het rijden wassen met Zwitsal Babyshampoo en de staartwortel inwrijven met Lotion (ook Zwitsal)

weekje en je bent er vanaf!

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132002
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 16:44

Dit topic hoort hier inderdaad niet thuis.
Vanwege "technische problemen" kan ik het nu even niet verplaatsen, er wordt aan gewerkt Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 18:21


#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 20:56


antano

Berichten: 357
Geregistreerd: 10-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 23:37

Bij mijn pony was ik de benen met schampoo voor mensen met grijse haren is paarse schampoo worden de benen mooi wit van Gr Elise