Toch even een update over de tinker..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 16:01

Fijn dat dat dier geen andere mensen meer kan verwonden.
Heel veel beterschap (gaat lekker de laatste tijd met jou, of niet? Je zit flink in de lappenmand...).

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)


carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 16:19

Ik sluit me echt voor 110% aan bij Cassidy. Heerlijk, die nuchtere antwoorden! Cas, jij snapt hoe dat wereldje werkt.
Irish lady: die handelaar vond het waarschijnlijk niet verantwoord om dit gevaarlijke dier aan een particulier te verkopen. Heel goed van de handelaar dat ie dit dier naar de slacht heeft gebracht. Niet alleen om andere mensen niet in gevaar te brengen, maar ook om zijn eigen naam hoog te houden en geen schadeclaims / gezeur te krijgen. Irish: doe niet zo enorm naief en denk niet dat jij alle paarden van de wereld kan redden. Er zijn gewoon paarden die TE gevaarlijk zijn. Ook met goede bedoelingen kun je die niet redden. Juist paardenmensen (onderschrift van jou) weten dat. Mensen met paarden niet. En ik vind jou nu echt doen als een 'mens met paarden' ipv. een paardenmens die weet hoe het wereldje in elkaar zit en die weet hoe extreem gevaarlijk 600 kg soms kan zijn.

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dartel, dierenfan, Dries1990, FCSA, Larislaatje, Sting, Titsia, Unit en 46 bezoekers