Toch even een update over de tinker..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Toch even een update over de tinker..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-04 14:46

De tinker die mij gister lam heeft geslagen... Is vanochtend afgevoerd naar het slachthuis.
Geen paardenmarkt dus, en ook geen verkeerd baasje die ze nog eens in elkaar kan trappen...

Wilde het jullie toch even laten weten ondanks het topic gesloten is.
Dus graag hierin ook niet verder gaan met discussies over de stal en over de tinker.


Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-04 15:21

gouda schreef:
Heel dubbel gevoel krijg je hierover. Er gebeuren geen ongelukken meer maar de vraag blijft ook wat als....(het dier toch nog geholpen kan worden door veel liefde en tijd).
Hoe gaat het met jou trouwens? Ben je erg bont en blauw?


Onwijs... Ik voel en zie nu precies waar ik getrapt ben.
-Knie
-Heup
-Ribben
-Rug
-Elleboog
-Schouder
-Hand
-Kin
-Achterhoofd
Erg fijn. Scheve mond
Ik moet eigenlijk in een donker kamertje op bed blijven liggen.Maar ik verveel me echt kapot. En vreemd genoeg gaat computeren het beste.
Als ik ga lezen of tv kijken krijg ik ontzettend koppijn en word ik heel moe. Achter de computer houd ik ongeveer een half uurtje vol, dan begin ik zwarte vlekken te zien.
Ook lekker veel over moeten geven maar nu is het alweer een paar uurtjes rustig gelukkig. Lachen

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-04 17:21

Ik snap je reactie best. Hij heeft me zeker wel vaker getrapt.
Ik ben geraakt op mijn achterhoofd; trap 1.
Geraakt op bovenbeen (echt vol op t been want er stata een hoef afdruk op); trap 2.
Blauwe hoef op ribbenkast; trap 3
Blauwe hoef op rug: trap 4
Halve hoef op arm; trap 5

Verder heb ik alleen blauwe plekken, maar niet echt een hele of halve hoef dus waarvan je niet met zekerheid kunt zeggen dat hij er volop geslagen heeft. Maar dat zijn dus al 5 trappen.

Dit dier heeft zeker die kans gekregen. Gisterochtend toen we moesten voeren werd er al gericht geslagen als je alleen nog maar naar het beest keek. Aaien? Nee, mocht niet, dan kreeg je een trap.
Alleen al met een wijzend vingertje gingen de oren naar achter en kwam er een angstaanjagend geluid uit het beest.

Tuurlijk móet dit beest wat mee gemaakt hebben. Dit is echt niet zomaar. Maar vind eens iemand voor zo'n beestje die het wil kopen? Die er tijd, aandacht en liefde genoeg voor heeft om hem lief te krijgen? Want reken maar, dat is niet zo even gebeurt...
En dan nog; hoeveel mensen zullen er wel niet lam getrapt worden voordat díe juiste persoon gevonden zal zijn?

Ik denk zelf dat dit een goede beslissing geweest is.. Tuurlijk moest ik wel even slikken toen ik het hoorde. Maar wat moet een handelaar dan? Een onhandelbaar en levensgevaarlijk beest proberen te verkopen, en dus aan moeten zien dat veel klanten lamgetrapt worden, als ze een vingertje naar het beest wijzen?

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-04 11:44

Yorghos schreef:
Ik neem aan dat Nathalie bij een dokter is geweest. Als ze buiten westen is geraakt, lijkt me dat je je wel even laat nakijken, liefst in een ziekenhuis...


Sterker nog... Ik ben met spoed opgehaald door de ambulance en in het ziekenhuis in Tilburg dachten ze dat ik het niet ging halen....

Je kunt dus wel zeggen dat ik een bescherm engel heb....

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-04 12:05

Ja zeker..
Ze zijn in totaal bijna 5 uur met me bezig geweest. Foto's van mn hele lichaam gemaakt. MRI-Scan gehad. Ondertussen veel zuurstof bijgekregen. Maar er bleek niet veel mis te zijn op kneuzingen en die hersenschudding na.
Toen ik binnenkwam dachten ze dat ik mijn nek en schouder gebroken had, en mijn longen kapot waren...

Ik wist daar zelf allemaal niks van maar mijn vader vertelde het me gister, dat ze dachten dat ik het niet ging halen... Ik schrok me dus echt lam toen ik dat gisteravond hoorde..

Nooit gedacht dat je leven zo snel voorbij zou kunnen zijn eigenlijk..

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-04 12:25

Waarom zou ik weggaan bij die stal? Met die stal is niks mis. Die tinker is afgemaakt en verder staan er geen poedersuiker meer op stal.
De baas heeft op dit moment heel erg met me te doen en vind het ook echt wel kl*te wat er gebeurt is.
Ik heb het daar naar mijn zin en ga graag weer terug als ik beter ben.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-04 12:37

Het is inmiddels 2 dagen geleden nu en er komen wel steeds meer herinneringen boven. Tot gisteravond wist ik echt niet wat er nou gebeurt is in het ziekenhuis enzo. Sinds vanochtend komen er steeds meer herinneringen boven en weet ik steeds weer wat kleine dingetjes. Injecties en zuurstof bijv. dat ik dat gekregen heb dat herinnerde ik me vanochtend weer. Hiervoor dus echt niet.
Mn rust neem ik wel. Ik lig de hele dag op bed in mijn kamer die helemaal afgeplakt is met vuilniszakken. Maar soms ga ik eventjes 5 minuutjes bokken. Schijnheilig

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-04 13:23

Ludo"]
[quote="Nathalie schreef:
Het is inmiddels 2 dagen geleden nu en er komen wel steeds meer herinneringen boven. Tot gisteravond wist ik echt niet wat er nou gebeurt is in het ziekenhuis enzo. Sinds vanochtend komen er steeds meer herinneringen boven en weet ik steeds weer wat kleine dingetjes. Injecties en zuurstof bijv. dat ik dat gekregen heb dat herinnerde ik me vanochtend weer. Hiervoor dus echt niet.
Mn rust neem ik wel. Ik lig de hele dag op bed in mijn kamer die helemaal afgeplakt is met vuilniszakken. Maar soms ga ik eventjes 5 minuutjes bokken. Schijnheilig


Volgens mij al bijna een uur Schijnheilig
[/quote]

Haha nee hoor. Elke keer ga ik weer ff in bed liggen en als ik me dan weer verveel (tv kijken gaat dus écht niet.. ) dan ga ik snel eventjes bokken. Schijnheilig


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, Jihama en 132 bezoekers