Ik ga naar LENTEROOS!!!! Jippie!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tancreda4

Berichten: 24022
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Ik ga naar LENTEROOS!!!! Jippie!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-04 15:42

Ik had het vanochtend weer even zwaar te pakken... Van die huilbuien die niet over lijken te gaan Verdrietig

Ik maris op gebeld: "Maris, ik wil NU Naar Lenteroos!!!". Arme maris uit haar diepe slaap gewekt maar goed Tong uitsteken

Ik dus al mijn moed bij elkaar geraapt, want Maris wilde echt niet bellen ("doe je zelf maar een keer") en Eveline kon ik niet bereiken dus moest ik maar....
Zoals jullie vast wel weten ben ik echt een vreselijke schijterd als het gaat om zulke telefoon gesprekken... Echt dood eng vind ik het... Mijn hart klopte dan ook half mijn lichaam uit, en stond wat te trillen, en na 3x over laten gaan had ik sterk de neiging de telefoon neer te smijten... Maar volgehouden.

Ik na nog een paar keer laten overgaan aan de ene kant wat opgelucht, maar aan de andere kant ook weer niet. Wil ik net ophangen, wordt er op genomen... *slik*

Nou ja, mijn verhaal gedaan... Ik praatte een beetje vlug en het was niet echt een samenhangend verhaal, en toen ik klaar was, was het ook even stil aan de overkant... Maar het kwartje viel "Oh, dan moet je bij mijn man zijn!". Dus daar ook even het verhaal gedaan, en ik dus zeggen dat ik wel erg benieuwd was hoe het nu met haar ging en of ik eens langs mocht komen... EN HET MOCHT!!! Dus a.s. zaterdag ochtend is het zover een ga ik naar LENTEROOS!!! Oh, ik heb er zoooo zin in, ik kan echt niet wachten!!

Toen de hoorn weer lag moest ik ook weer even huilen Verdrietig Maar ik ga haar weer zien!!

VOor de gene die het niet weten: Ik heb Lenteroos van eind 2000 tot eind 2001 verzorgt. TOen is ze verkocht. Daarna heb ik haar nog 2x bezocht, maar dat was begin 2002, dus al ruim 2 jaar niet meer haar gezien! Ben wel erg benieuwd! Toch fijn dat ze niet zo heel ver weg woont, en ik dus even langs Genderose haar oudste dochter (die ik ken) langs te gaan én Tancreda's moeder natuurlijk!

Ik was echter wel vergeten dat ik zaterdag eigenlijk naar een open dag zou gaan... Nou dat doe ik dan wel een paar weken later, vind het zo raar om nu weer die afspraak met Lenteroos te verzetten...

Oh, ik heb er echt zoooooo zin in!! Kan niet wachten tot het zaterdag is!!!!!

JIPPIE!!! Haha!

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0UQDdAs0ZRzu6FOOPqNTqjXJCSHpatdn1VY6IK*dpWxkxAG7VsG2WcO4ZtPC8PP1dtv4wVGdIV9MijtkhL5QeKJPQTk0t8aELXNsnAGOr0sO5LD3xKpfdS4qx0xBZz4qt/Naamloos(7).jpg?dc=4675462808124290908[/img]
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0UgDhAvcZ2kq6FOOPqNTqjS!PDBXOXCHEJGFDeBe5zhArVJcLXrOiFEnYSmufonboZl7OpsmOTU2xvnHkymDrr!bTocnMfTl3QY8UJXGMxS7DXS89nVKhZEOQ*82z11zH/Naamloos(10).jpg?dc=4675462808108681088[/img]
Een lieve blik... Iets wat bij Genderose en Tancreda ook altijd aanwezig was!!

(nog wat fototjes: http://groups.msn.com/mijnverzorgpaardj ... snw?Page=1)


Ingrid


Tancreda4

Berichten: 24022
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-04 18:13

Samm schreef:
Ik vindt het heel leuk voor je! Lachen laat je even weten hoe het was Knipoog ?


Tuurlijk, zal zeker een verslagje volgen

Tancreda4

Berichten: 24022
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-04 18:14

Sammm schreef:
Ik vind het echt super voor je! En je neemt wel een digi mee he? Knipoog


Ik zonder digi naar een paard komt niet voor, dus dat komt wel goed Haha!

Tancreda4

Berichten: 24022
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-04 14:33

Yaar schreef:
Wat super zeg! En dat na 2 jaar, ik hoop idd ook dat je het er leuk zult hebben, en als een mooie herinnering!


Ja, ik was ook erg bang dat ze daar niet meer zou staan.
En twee jaar... Ben wel erg benieuwd, maar ze zal wel erg veranderd zijn denk ik. Maar ik hoop dat het lieve er nog in zit Lachen


Tancreda4

Berichten: 24022
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-04 21:43

Bij mij lijkt het juist moeilijker te worden dat bellen. Vroeger had ik er minder moeite mee. Maar ik bel ook helemaal niet vaak. Dat laat ik vaak mijn ouders doen Tong uitsteken

Tancreda4

Berichten: 24022
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-04 21:22

Waarschijlijk ga ik zaterdag niet Verdrietig
Moet de afspraak verzetten van mijn ouders... Verdrietig

Tancreda4

Berichten: 24022
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-04 08:57

Ik vind het alleen zo rot om weer af te bellen...
Grr, ouders Rolleyes Ik ben niet de enige die er zo naar uit ziet, ook mijn twee vriendinnen. En die zijn dan ook de pineut Boos!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Celebi, DDDara, Desi_2409, Igniss, janneke584, kimmetje26, Monique1963 en 132 bezoekers