Lekker dan... nieuw zadel..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
manic

Berichten: 6985
Geregistreerd: 09-01-03

Lekker dan... nieuw zadel..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-04 19:17

Ik hoopte eigenlijk stiekem dat die Prestige waar ik over stond te kwijlen absoluut niet op mijn paardje zou passen. Dat hij absoluut niet lekker zat of gewoon absoluut niet aantrekkelijk was, of mischien beschadigd of iets dergelijks...

Maar nee hoor. Ik ga zitten en... tsja. Verkocht dus... Zucht. Heb even een tijdje gereden en hoe langer ik zat hoe lekkerder het ging zetten. Superdikke wrongen dus voor het eerst in lange tijd had ik ook echt het gevoel dat ik echt stevig op mijn paard zat. Beugels konden gelijk een gaatje langer, been lag gelijk stiller. Zucht... daar gaat mijn besluit om toch echt alleen voor een springzadel te gaan kijken. Dus nu heb ik 2 dressuurzadels en geen springzadel. Schiet lekker op zo...

Europe is our playground



manic

Berichten: 6985
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-04 21:09

Echt Knipoog

Europe is our playground

manic

Berichten: 6985
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-04 22:23

Dat is inderdaad de bedoeling... Ben er inmiddels al achter dat die Kentaurs niet echt fijn op mijn paard liggen. Grom...

Europe is our playground

manic

Berichten: 6985
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-04 22:33

Ja, helaas over het algemeen toch voor paarden met een iets smallere schoft dan die van mijn paard... Wel jammer, is nu een leuke aanbieding op Kentaur zadels...

Europe is our playground

manic

Berichten: 6985
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-04 23:05

Prestige Top Dressage...


Kentaur compleet: 695 euro bij de Ruitershop in Harmelen. Actie loopt nog tot halverwege de maand geloof ik.

Europe is our playground

manic

Berichten: 6985
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-04 23:11

Ik moet zeggen dat ik erg onder de indruk was met de tijd die ze namen voor het passen en dergelijke. Gewoon netjes geholpen... naar het paard gekeken en zelf ook nog even op mijn paard gestapt zodat ook ik even kon kijken Knipoog Vond ik eigenlijk best stoer...

Europe is our playground


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Gigixponys, Ilse_123, mooney, Vagabondo en 130 bezoekers