Opfok is toch niet altijd goed voor een paard

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Koppig

Berichten: 345
Geregistreerd: 24-05-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 16:05

Tja zo zie je maar weer dat de opfok niet altijd goed gaat. Zelf heb ik er wel goede ervaringen mee. Mijn hengst heeft 2 zomers in de opfok gestaan. Hij is in het begin ook kreupel geweest maar niet zo heel erg. De 'rangen' moeten in het begin worden bepaald, daarna heb ik nooit meer wat gezien. Hij heeft het prima naar zijn zin gehad en heeft er veel van geleerd. Ze worden er erg sociaal van! Dit opfokadres is over het algemeen goed, heb er nooit zoveel ellende over gehoord. Voordat je je paard naar een opfokadres brengt even rondvragen dat helpt. Maar je paard kan ook gewoon pech hebben. Ik vond de fotos verschrikkelijk. Dan denk je dat je het beste doet voor je paard, ik hoop dat ze er snel weer bijopkomt.

Wie nooit tijd heeft, kan er niet mee omgaan...


Koppig

Berichten: 345
Geregistreerd: 24-05-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 16:17

sommige mensen kijken idd helemaal niet meer naar hun paard om. Ik zelf ging altijd een keer i/d week of 1 keer in de 2 weken heen. Gewoon even knuffelen, appeltje geven etc. Gewoon zelf even checken hoe het met hem was. Die mensen vonden het in het begin niet zo leuk maar daarna heb ik ze er niet meer overgehoord.
En hij vond het helemaal geweldig dat ik kwam!

Wie nooit tijd heeft, kan er niet mee omgaan...

Koppig

Berichten: 345
Geregistreerd: 24-05-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 17:01

Gelukkig herstellen jonge paarden zich over het algemeen genomen goed!

Wie nooit tijd heeft, kan er niet mee omgaan...

Koppig

Berichten: 345
Geregistreerd: 24-05-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 17:04

Mijn merrie heb ik verhuisd, na 11 jaar op de zelfde stal te hebben gestaan, vanwege verhuizing van Frl naar apeldoorn. Op die 1e stal was ze helemaal niet gelukkig! Toen had ze ook helemaal een opgetrokken buik! Echt sneu ze ontspande een beetje als ik bij haar was. Ik heb gelijk een andere stal gezocht! En daar was ze gelijk happy! Je zag het aan alles. heerlijk om je paardje tevreden te zien!

Wie nooit tijd heeft, kan er niet mee omgaan...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: LaDonna75 en 122 bezoekers